nieuw gezicht, oud schroot?
xaf
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 11-01-2010

Gepost: 15 januari 2010 11:39 PM

hoi allemaal,

mijn naam is xavier, heb me hier geregistreerd in de hoop een oplossing voor ons autoprobleem (of beter gezegd onze probleemauto) te vinden. zelf heb ik geen fromage van voitures gegeten, heb ook geen rijbewijs trouwens. dat moet er nog wel eens van komen maar tot nog toe had ik er helaas steeds maar geen tijd of geen geld voor, meestal geen van beide…

de afgelopen 3 jaar hebben we in hongarije gewoond. ivm de economische crisis, die daar nogal heftig toegeslagen heeft, zijn we redelijk berooid naar nederland teruggekacheld in onze donkerblauwe ZX 1.9TD break avantage uit 1994. dit is onze eerste auto. we hebben hem in hongarije gekocht en we waren aanvankelijk van plan om m hier in te voeren. helaas begint het er echter op te lijken dat hij rijp is voor de sloop.

we koesteren een hele stille hoop dat hij nog te redden is want we vinden het een ontzettend fijne wagen en we hebben voorlopig geen geld om een andere te kopen. maar ik vrees dat het nog veel meer zou kosten om hem te houden. bijkomend probleem is dat hij nog op hongaars kenteken staat en de drie maanden wel zo’n beetje verlopen zijn. vanaf wanneer telt dat eigenlijk? vanaf het moment dat je hier fysiek bent, of vanaf het moment dat je hier officieel bent?

ik zal in het zx forum nog wel even een lijstje van de gebreken posten, maar in eerste instantie is mijn vraag of het mogelijk is om een buitenlandse auto in nederland te verkopen voor onderdelen (of desnoods naar de sloop te brengen) en hoe dat dan in zijn werk gaat.


grtz,
xaf

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 15 januari 2010 11:52 PM
  [ # 1 ]

Geen oplossing voor je probleem. Wel: Welkom!

Citroen!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook