ook nieuw hier
fjr1300
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 75
Geregistreerd: 06-12-2009

- C4 (2004-heden) Coupé 1.6 VTi by Loeb
- C2 1.4 VTR
Gepost: 16 februari 2010 11:01 AM

Alhoewel ik al enkele posts hebt geplaatst vindt ik het wel zo netjes om mij nog officieel voor te stellen. Mijn naam is Marcel Martinus (41 jaar) en forumnaam is fjr1300, dit staat voor het type motor wat ik rijdt(je moet toch wat verzinnen). Mijn huidige auto is een zwarte C4 1.6 Coupé VTR+ van mei 2005. De auto is in mijn bezit sinds april 2006. Toendertijd had ik geluk dat het een auto was met zeer weinig kilometers op de teller.De C4 vindt ik persoonlijk de fijnste auto die ik tot nu heb gehad, hoewel ik ooit een mooie en een goede Xantia heb mogen rijden.
In het begin van mijn auto leven heb ik een Golf gehad en een Renault 5 om daarna op Citroën over te stappen (zit in de familie). Dit was een BX, tussendoor nog een Golf 2 gereden. Later defintief overgegaan op Citroën en een nieuwer model BX diesel gekocht. Deze is ingeruild voor een ZX. Om niemand tegen de schenen te schoppen heb ik voor mij de domste fout gemaakt om een AX te kopen, na enkele BX’en en een ZX valt dat tegen.De AX is later vervangen door een Xantia, echter hier had ik wat computer problemen mee, waarna je het vertrouwen in de auto verliest. Dit duurde maar 9 maanden, dus vervolgens ingeruild voor een zwarte Xantia, hier met veel plezier in gereden. Het vertrouwen was weer terug.De één na laatse auto was een gris aluminium Xsara met de nieuwe neus uit 2003.
Over het algemeen heb ik weinig problemen gekend met de Citroëns welke ik heb gereden, de AX sloeg wel eens af spontaan af en de eerste Xantia had computer problemen. Verder waren ze allemaal probleemloos.
Kwalitief bleef Citroën in het verleden achter op de Duitse concurenten, met de komst van de C4 hebben dit gelukkig ingehaald.
Omdat ik zeer tevreden ben met de C4 ben ik op dit moment in de voorberechte staat om deze in te ruilen voor een nieuwe. Over twee weken ben ik de gelukkige eigenaar van een C4 coupé 1.6 VTi 120 pk in de Loeb uitvoering.

Groeten,

Marcel (alias fjr1300)

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 16 februari 2010 12:29 PM
  [ # 1 ]

Welkom Marcel!

Mooie auto heb je in het verschiet! very good

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook