op zich wel een grappige uitleg erbij… “mooie Citroen Xsara.Bouwjaar 1998 met heel weinig echte kilometers.”...
r1Ch schreef:Veel te duur. Wil je voor dat geld nog slingeren?
En een stoffen bekleding, op deze manier is het bijna een collectors item.
Voor dat geld, of iets meer, heb je alles elektrische en met Airco, dus gewoon effe verder zoeken.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
gompy58 schreef:op zich wel een grappige uitleg erbij… “mooie Citroen Xsara.Bouwjaar 1998 met heel weinig echte kilometers.”...
Als je twijfelt over de kms vraag je gewoon een NAP op, of nog beter, laat ze het erbij leveren
Er word helaas veel gerommeld met km-standen, geloof dus niemand op zijn blauwe ogen.
Kijk ook altijd wat voor advertenties de verkoper nog meer heeft staan op Martkplaats, heeft hij meerdere auto’s in de verkoop, vertrouw het dan niet, dat zijn (hobby) handelaren. Vraag of controleer via de RDW site, hoe lang iemand een auto in bezit heeft en waarom hij deze verkoopt. Verhalen als, 2 maanden in bezit maar ik rij toch te weinig kilometers zijn, of wegens een lease-auto, zijn verdacht.
Dat zijn goede tips die ik zeker ga gebruiken.
Heb inmiddels al heel wat mailtjes en telefoontje achter de rug.
Ben dus heel alert maar helaas nog geen succes.
Ik heb de laatste week weer een boel geleerd wat betreft een andere Citroen aanschaffen.
4 jaar geleden was de laatste maal dat ik met deze zaken bezig was en moet zeggen dat het zeker niet mijn favoriete
bezigheid is.
Wat zijn nou de actuele prijzen (particulier) van Xsara 1.9D modellen die tussen de 175.000 en 250.000
hebben gelopen en redelijk goed onderhouden zijn. Bouw jaren 1998-2001
Ik zie namelijk best veel verschillen zeker bij de reguliere autohandel.
Citroen Xantia XANTIA; 1.8I 16V, Groen, LPG G3