Totaal aantal Berichten: 401
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Hallo Citroënvrienden, na lange tijd weer eens een berichtje van mij. Even aan mijn persoonlijke APK moeten werken zeg maar.Gelukkig weer bezig met Manon mijn DS 23 ie. Nu bezig met het afwerken van de elektra; reeds geplaatst complete draadboom voor en een nieuwe injectiedraadboom. Het meeste is werkend maar morgen de laatste puntjes op de i zetten.
Waar ik echter naar op zoek ben is het ouderwetse isolatietape dat vroeger werd gebruikt en dus niet het PVC tape van nu. Ik weet dat het nog gemaakt en verkocht wordt want ik heb het wel eens op een beurs gezien. Zoeken op het alom gewaardeerde internet en in dit forum heeft mij niet bij de oplossing gebracht. Vandaar mijn vraag of iemand van jullie bekend is met een leverancier van dit spul? Mijn dank is bij voorbaat heel groot.
Gert.
P.s. ik ben natuurlijk niet op zoek naar new old stock
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.

Totaal aantal Berichten: 839
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
hoi, kijk eens op citronpieces.com , ik heb zo’n rol een tijdje geleden bij hen gekocht tijdens citromobile. Dsassen in Duitsland heeft het vast ook wel. Succes

Totaal aantal Berichten: 15759
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Je bedoelt die zwarte canvastape? Die kun je gewoon bij de automaterialenhandel kopen volgens mij.

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Ik heb het hier in Deventer bij een elektronicawinkel gevonden. Als ik er aan denk, zal ik vanavond even kijken hoe het heet, dat zoekt misschien wat makkelijker.
Volg je hart, gebruik je hoofd.

- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Citronpieces heeft het helaas niet. Ik zal nog eens even verder zoeken hier in de buurt.
Maar ik geloof dat het langzaamaan lastig wordt om deze spullen te vinden.
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Simpel stuurlint van een fiets werkt ook.

Mr DS schreef:Citronpieces heeft het helaas niet. Ik zal nog eens even verder zoeken hier in de buurt.
Maar ik geloof dat het langzaamaan lastig wordt om deze spullen te vinden.Gert.
Kan anders wel een rolletje (of een paar) kopen voor je en opsturen. PB maar als je interesse hebt.
Je kunt ook eens kijken naar zelf vulcaniserende tape (of self-amalgamating tape in het engels), kun je op ebay wel voor weinig vinden want in de winkel is het schrikbarend duur.
Dit spul is van rubber, zit op een rolletje en rekt 100% (wordt dus 2x zo lang!), als je het over zichzelf heen wikkelt en het isolatieplasticje ertussen weg haalt, “smelt” het aan zichzelf vast en word het 1 rubber massa, geweldig spul voor kabelbomen dus.

Volgens mij is TS op zoek naar iets dat min of meer origineel is.

Brian schreef:Ik heb het hier in Deventer bij een elektronicawinkel gevonden. Als ik er aan denk, zal ik vanavond even kijken hoe het heet, dat zoekt misschien wat makkelijker.
Certoplast is het merk, maar ik kom er net achter dat ze tig verschillende tapes hebben.

Totaal aantal Berichten: 591
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Dit http://www.rdae.nl/ct531-fleece-weefseltape/product_info.php/products_id/1107 komt redelijk in de buurt.

Is ook van certoplast, kan best zijn dat ik dat ook heb.
Ik heb hier laatst spullen gekocht:
http://www.rdae.nl/montagemateriaal/tape/index.php/cPath/49_81
Staat de tape ook bij….
Succes.

- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Mannen echt ontzettend bedankt!! Ik heb gevonden wat ik zocht bij Donkers autoelektra.
Precies het spul wat ik zocht, van alle soorten wat besteld.

Totaal aantal Berichten: 1533
- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
SPAM schreef:Ik heb hier laatst spullen gekocht:
http://www.rdae.nl/montagemateriaal/tape/index.php/cPath/49_81
Staat de tape ook bij….Succes.
off topic:
En hier vind je evt ook de citroen stekertjes:
http://www.rdae.nl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=17502
met deze hoesjes:
http://www.rdae.nl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=RS1502B&x=6&y=7
Du pain, du vin et… Citroën!
Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!