Auto’s toevoegen mislukt deels
Mr DS
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 394
Geregistreerd: 17-03-2006

- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Gepost: 17 maart 2010 08:53 PM

Het toevoegen van mijn huidige voitures is helaas mislukt. Ook het terugvinden van de wijzigingen die ik aangebracht heb- niet meer te vinden, zelfs het kopje waar ik deze veranderingen kon doorvoeren is niet meer te vinden.

Graag even hulp; alle gegevens van de DS, de CX en van de Mega Tjaffer toegevoegd, inclusief respectievelijk 5, 5 en 1 foto’s. Het enige wat verschijnt onder mijn avatar is de tekst van de megatjaffer, als ik deze aanklik zie ik geen afbeelding en er wordt gemeld dat er geen afbeelding bij zit.Ik snap er helemaal geen pepernoot meer van.
Deze foto’s zijn geüpload vanaf mijn eigen computer, ze lijken niet te worden opgeslagen.

Edit: het register met mijn auto’s heb ik weer teruggevonden; zocht op de verkeerde plaats.

Wie weet hoe het zit of wat ik eventueel fout heb gedaan?

Gert.

Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 17 maart 2010 09:00 PM
  [ # 1 ]
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook