3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
   
Snoekhoek - Ontkoppelen tijdens keutelen
Zweefteef
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 25-01-2004

- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gepost: 25 maart 2010 01:17 AM
  [ # 31 ]

Weinig gedaan de laatste maanden. Het is ook zo’n pestpokkeweer geweest. Veels te koud en nat om pannen te kunnen leggen.
Vandaag was het mooi weer en heb ik een halve dag vrij genomen om een partijtje pannen te leggen. De ene kant zit er nu helemaal op en het vlakke stuk van de andere kant voor de helft. Ook al de nokvorsten gelegd.

Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 25 maart 2010 10:12 AM
  [ # 32 ]

Zojuist een zwarte ID, volgens mij eerste neus, met rek achterop gespot op knooppunt Everdingen op de 27 richting Utrecht. Ik sloeg af naar Nieuwegein en heb rijdend op de uitvoegstrook een foto geknald. Die volgt hier binnenkort nog. Was geen Citro-ontmoeting. Daar was het te mooi weer voor !

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Zweefteef
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 25-01-2004

- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gepost: 25 maart 2010 11:06 AM
  [ # 33 ]

Is u niet verdwaald?

Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 25 maart 2010 11:52 AM
  [ # 34 ]

Dubbel ! En bij DS en dan ook nog ‘ns het verkeerde draadje. help Ik dacht, dat ik wakker was, maar blijkbaar toch… sleep

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 25 maart 2010 11:54 AM
  [ # 35 ]

Slechts ‘enkel’. Goede forum, verkeerde draadje.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 25 maart 2010 12:31 PM
  [ # 36 ]

Nou, het meeste schrijf ik toch bij de CX-ers en de SM-ers…. In dat opzicht duszzzzz. Maar goed, ik ben er maar weer ‘ns vandoor bye Want stel je voor, dat ik hier ga carrot   gun , dan moet ik ook nog een DS gaan kopen. tongue rolleye

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 25 maart 2010 02:26 PM
  [ # 37 ]

Moou ‘schuurtje’ Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Zweefteef
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 25-01-2004

- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gepost: 04 april 2010 09:42 AM
  [ # 38 ]

In het vorige draadje over de snoekhoek hebben we een korte discussie gehad over windverbanden en schoren.
Momenteel zijn we de staalconstructie voor het hoogheemraadschap in Heerhugowaard aan het plaatsen. Helaas staat de webcam een beetje te laag gericht, dus ik zal wat foto’s van de server van mijn werk plukken voor een beter overzicht. Tot dan: http://srv03.sittyweb.nl/~sitecam202/site_component.php?uname=QkFNMDAy&cid=MjM2

Bij historie kun je nog wat meer beelden zien.

Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.

Profiel  
 
Zweefteef
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 25-01-2004

- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gepost: 04 april 2010 07:18 PM
  [ # 39 ]

Ik zou nog een paar foto’s plaatsen van de nieuwe aanwinst.
De foto’s heb ik in de garage genomen, want daar staat de dakrand nu te drogen na het verwijderen van de kitlaag van het dak. Vanmorgen zag ik namelijk dat het binnen ook regende…...


In het dak zit een glazen uitzetluik.

Amerikaanse achterlichten.
Zou de auto in het kader van het amerikaanse toerisme voor de amerikaanse markt zijn gemaakt maar nooit uitgevoerd? (Amerikanen die een rondje Europa wilden doen konden een amerikaanse uitvoering kopen welke na de trip naar Amerika werd verscheept.)


Hier heb ik de kit uitgekrabd en de rand van het dak opgeschuurd voor hechting van de kit
Dat was duidelijk de vorige keer niet gedaan.


De vorige eigenaar had schade gereden aan de rechterkant. er zit nu een andere deur in die ik strak moet maken. ook het achterscherm is niet helemaal strak. De voordeur heeft ook het paaltje gevoeld.
Deze deur kan ik gebruiken om wat te gaan oefekfenen met “demontage en montage deur”.

Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43465
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 04 april 2010 07:28 PM
  [ # 40 ]

Die achterlichten zijn nooit door citroen gebruikt voor de usa markt. Daar zaten namelijk alléén lucas lampen op. Dit lijkt me een stukkie huisvlijt.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 04 april 2010 07:32 PM
  [ # 41 ]

Mij ook. Waarschijnlijk geen orginele achterlichten kunnen vinden (of te duur bevonden)...

Citroen!

Profiel  
 
Zweefteef
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 25-01-2004

- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gepost: 04 april 2010 08:12 PM
  [ # 42 ]

Jammer, ik had het wel uniek gevonden. Sad

Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.

Profiel  
 
askii
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 274
Geregistreerd: 03-10-2007

Gepost: 05 april 2010 01:30 PM
  [ # 43 ]

Maar..uniek is het toch nog steeds Wink ?!

[Break 20 Familiale ‘71]

Profiel  
 
Zweefteef
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 25-01-2004

- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gepost: 05 april 2010 02:40 PM
  [ # 44 ]

Zeker, vooral omdat ze ook zo mooi kleurt bij mijn Avatar. (Die overigens uit de intro van de scifi serie “Eureka"komt.)

Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.

Profiel  
 
Zweefteef
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 25-01-2004

- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gepost: 05 april 2010 09:39 PM
  [ # 45 ]

Vandaag het dak afgekit. Dat viel eigenlijk nog best mee. Eerst met een kleine tuut tot onder in de rand gevuld en daarna de tuut afgesneden voor een grote opening en in één keer volgescheten. Uiteraard eerst aan beide zijden een tapeje geplakt. Een verse aangesneden aardappel heeft de bovenzijde afgestreken. Plakband weghalen en klaar.

Zelfs nog tijd gehad om de Grommer onder het stof uit te halen, te wassen en klaar te zetten voor een poetsbeurt.

Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.

Profiel  
 
 
3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook