Vraag over brandstof aanduiding en achterklep Ambiance 2010
C1-tje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 25-04-2010

Gepost: 25 april 2010 01:25 AM

Ben trotse bezitter van C1 bouwjaar 2010 echter, heb een aantal vraagjes.
De digitale brandstofblokjes verminderen bij verbruik eerst netjes per blokje. Het derde en vierde blokje gaan echter tegelijk, klopt dit? Verder lijkt het slot van m’n achterklep ietwat speling te hebben want het geeft een irritant tikkend geluid tegen de ruit tijdens het rijden op harde of onverharde weg. Raadpleeg eerst de echte kenners hier, voordat ik naar dealer ga… Dank!

Profiel  
 
broker
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 102
Geregistreerd: 04-03-2009

Gepost: 26 april 2010 08:33 PM
  [ # 1 ]

Hallo C1-tje,

de blokjes van de brandstofmeter horen per stuk te verdwijnen en niet 2 tegelijk. Dus daar heb je een punt. Ook de achterklep hoort niet te rammelen. Is denk ik een kwestie van juiste afstelling. Dus de dealer heeft nog iets recht te zetten. Jammer van zoiets. Blijkt dat je dealer niet de moeite neemt om voor aflevering even proef te rijden. Dan hadden ze die rammel toch moeten horen. Mijn C1 is uit juni 2009 en heeft nu 16000 km achter de kiezen. Nog geen problemen gehad, zelfs bij de 1ste beurt geen op of aanmerkingen voor garantie. Wel hoorde mijn C1 tot de groep die een modificatie nodig had voor het gaspedaal.

Toch veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers.


Groeten, Jan.

Life is too short for bad cigars

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook