Laat ik me wel even voorstellen natuurlijk….schaam….schaam…
Wolgast
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182
Geregistreerd: 21-04-2010

- Berlingo 1.9d 600
- CX GTi
- Berlingo 2.0 HDI Multispace ''Chrono''
Gepost: 10 juni 2010 03:38 PM

Oeps….. Begin ik al te posten heb ik me nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld….ik schaam me diep!!!! huh

Daar gaat ie dan:
Mijn naam is Dennis Timmer ben 28 jaar en woon sinds 5 jaar alweer in Duitsland in de deelstaat Mecklenburg-Vorpommern direct aan Oostzee. We hebben hier een melkveebedrijf en we doen ons best hier wat geld te verdienen en lekker te leven.
Heb in NL eigenlijk altijd Citroen gereden. Dat varieerde van een AX 14RD t/m een CX GTI aut. naar een CX 25 TRD TURBO en een XM TD12 aut. Ook heel veel BXen (19 GT, GTI aut. TRD TURBO, 14E) tussendoor nog een Audi 90 gereden en op een blauwe maandag een Lancia Thema.

Mijn ouders hebben ook altijd Citroen gereden en dan voornamelijk de GS, Visa en Dyane 6. Superauto’s vooral de Visa vond ik helemaal geweldig (14 TRS) En met de Dyane zijn naar het Comomeer gereden in Italie…65 tegen de berg op…hahaha! Maar wel heel leuk!

Maar nu ben ik zelf ook weer aan de Citroen na een aantal jaren -na volle tevredenheid overigens- VW Golf en dan een Berlingo Multispace HDI.
Had nooit gedacht dat ik ooit zo’n soort auto zou kopen maar doordat ik sinds 4 maanden met een hernia loop is hoger zitten toch echt een uitkomst! En de stoelen zitten gewoon beter als die van een VW.
Eergister opgehaald en met een smile naar huis gereden, was helaas van korte duur want de krukaspoelie moest vervangen worden. Die is nu weer gefixt en hoop dat nu het grote genieten kan beginnen!!

Zelf heb ik ook nog een Golf Cabriolet staan uit 1986 die in de restauratie is. Maar door de hernia ligt dat even stil…

Ik hoop hier kennis op te doen wat techniek en wetenswaardigheden betreft. En dat het gewoon gezellig is natuurlijk.

Mocht er iets onduidelijk zijn of iemand andere vragen hebben hoor ik het wel!

Gruße aus Deutschland!!

Berlingo 2.0 HDi (Bosch) Multispace 8-2002. 16’’ Musketier velgen, Eibach verlaagd, vouwdak en 200.000 km waarvan tot nu toe 22.000 probleemloze kilometers van ons!
Droomauto:CX GTI TURBO 2 in wit of Cassis Nacre….

Profiel  
 
BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 21-10-2005

- BX 19 trs
Gepost: 10 juni 2010 07:20 PM
  [ # 1 ]

Welkom op het forum!

Emiel

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook