iPhone app voor furum toegang….
MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 14-06-2009

- CX 2400 GTi
Gepost: 09 juni 2010 10:34 AM

Even een spontaan idee… liep gister door de stad en bedacht me iets dat ik op het forum kwijt kon, dus rukte ik mijn iPhone (jaja, ook ik loop met zo’n over modieus onding rond, maar het werkt verdraaid lekker) te voorschijn en surfde ik naar de forum site. maar ja, da’s natuurlijk een onding op een klein piete peuterig scherm…


Dus… Is het misschien een idee om een iPhone (en andere phone) app uit te brengen die toegang tot het forum biedt? HEt isvermoedelijk goed te doen om en bestaande app hierop aan te passen… als er animo voor is, mischien dat er dan ook app ontwikkelaars hier, of op het internationale forum te vinden zijn die hun expertise beschikbaar willen stellen?

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 11 juni 2010 01:08 AM
  [ # 1 ]

Ha, een leuk idee!

Ik heb zelf ook een aaj-fohn en het lijkt me inderdaad handig.


Ik moet je wel vast vertellen dat het er voorlopig niet komt.
Je hebt wellicht wel gezien dat dit forum nog niet helemaal klaar is.

Ook proberen we .com natuurlijk eerst aan te kleden…


Maar ik zal hem onthouden!!!

 

Profiel  
 
MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 14-06-2009

- CX 2400 GTi
Gepost: 11 juni 2010 01:26 AM
  [ # 2 ]

ik zeg maar zo, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd… alle sop zijn tijd, mar blij te horen dat ik niet de enige ben die het nut ervan inziet Very Happy

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 11 juni 2010 01:32 AM
  [ # 3 ]

Zo is dat….

genoteerd!

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook