Carkit CK 3100 in xantia
degruijterp
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 09-10-2005

Gepost: 09 oktober 2005 10:08 PM

ik heb recentelijk weer een lekkere wagen gekocht, een xantia 1.8 16V break, lekker weinig op de teller, slechts zes jaartjes oud, ik hoop er nog lang plezier aan te hebben.

aangezien ik er ook zakelijk in rijdt, heb ik een carkit erin gebouwd, een parrot ck 3100. alleen krijg ik de carkit niet goed omdat de continustroom op de een of andere manier niet werkt.

heeft iemand deze carkit ook ingebouwd en dezelfde problemen gehad, of vergeet ik een draadje aan te sluiten? Ik heb de rode draad van de carkit op de rode draad van de radio aangesloten, beiden loshangend, beiden stroom. Of is de ISO stekker van de xantia in die modellen noet niet helemaal zoals-ie moet zijn? De radio werkt echter wel en die vergeet de stations niet, dus zou de continustroom ook moeten werken.

Mooi forum trouwens!

Peter

D’r is gewoon maar één echt goed merk!

Profiel  
 
marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932
Geregistreerd: 09-09-2005

Gepost: 10 oktober 2005 08:21 PM
  [ # 1 ]

Hmmm zou moeten werken mijns inziens…maar je hebt er 2 zover ik weet, eentje voor continu (geheugen radio) en eentje die onderbroken wordt als de auto uitstaat, maar ik lees dat je daar al achter was Rolling Eyes

Maar trek anders een draadje richting accu, weet je zeker dat het goed is, zo doe ik dat meestal als ik de hele santekraam weer moet ombouwen als ik weer een andere voiture heb Shocked

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  
 
degruijterp
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 09-10-2005

Gepost: 10 oktober 2005 11:28 PM
  [ # 2 ]

Opgelost

Tja, electronica is altijd leuk. Op de site van parrot staat eigenlijk het antwoord. gewoon even de draadjes van de rode (continu) en de oranje (via contact) omdraaien….

ik blijf me verwonderen waarom de radio dan wel werkte….

anyhow, bedankt voor de tips, het werkt nu in elk geval wel, mocht nog iemand het probleem hebben, dan is hier in elk geval het antwoord.

thx,

Peter

D’r is gewoon maar één echt goed merk!

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 10 oktober 2005 11:46 PM
  [ # 3 ]

Mij is het wel geluk om de carkit op de draden van de radio aan te sluiten. Maar ik heb afgetakt van de draden tussen de iso-stekker en de radio, omdat ik bij overstap naar een andere auto in een keer radio en carkit kan inbouwen.
Heb wel eens begrepen dat de draden (wel- en niet geschakeld) weleens verkeerdom zitten.

Profiel  
 
jpiek
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 130
Geregistreerd: 13-07-2005

Gepost: 11 oktober 2005 12:54 AM
  [ # 4 ]

Hmm, de rode op de ISO stekker is volgens mij geschakeld, de oranje is continue… maar wel met erg weinig fut, net genoeg amps om idd. het geheugen van je autoradio te laten werken… Een versterker of MP3 speler moet je er iig. niet aanhangen Wink

Johan Piek
C8 Ligne Prestige 2003, LPG

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook