Koopadvies Pluriel
tdemeyer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29
Geregistreerd: 05-08-2006

Gepost: 06 juni 2010 06:08 PM

Mijn zoon heeft een kakelvers rijbewijs op zak, en ziet de aanschaf van zo’n “citroën cabrio”  cheese Smile wel zitten.
Zoals iedere goeie student heeft hij altijd geld tekort, dus we kijken uit naar een goedkope/betaalbare Pluriel van ergens rond 2003, brandtoftype geen voorkeur, maar lichte voorkeur voor diesel.

Kan iemand me even een suggestie geven waar we best op letten bij bekijken van potentiële kandidaat wagens?

Ik ben me er van bewust dat er wel wat gekende mankementen zijn/waren, en dat iemand een auto van pakweg 7 jaar oud niet verkoopt omdat hij er nog zo tevreden over is.. maar toch… Als ik al weet welke gekende problemen na die tijd opduiken of pertinent aanwezig zijn op die autootjes helpt me dat om een eerste selectie te maken…

Profiel  
 
Taco
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182
Geregistreerd: 11-10-2006

- C3 Pluriel 1.6 hdi Dolce Vita
- (Grand) C4 Picasso 1.6 eHDI, 5zits exclusive
Gepost: 15 juni 2010 12:01 AM
  [ # 1 ]

Ik zou op deze site eens wat afsnuffelen dan vind je de typische Pluriel-mankementen wel. Er is iets met de achterveren bijvoorbeeld. Pluriel-diesels worden voorzover ik weet in Nederland niet verkocht, maar wel in Duitsland. Over Belgie weet ik het niet. En zelf importeren is niet moeilijk… ik heb de mijne op auto24.de gevonden dacht ik.

C4P 1.6 HDIF EB6V ambiance gris fer
C3 pluriel 1.6 HDI Dolce Vita (!)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook