Mooi om te lezen weer Komt allemaal goed als ze weer op ons wegennet is teruggekeerd en als haar baasje met een grote glimlach en vol trots achter het stuurwiel plaatsneemt!
C’est une voiture du ministre !
Inderdaad Goddess´71 Het zal nog wel even sleutelen worden!
Gister was mijn waarnemend persoon, als het ware, ongeveer de hele dag bij de garage tot het af was. Ze moesten nog 5 nieuwe(Continental) banden met binnenband om de velgen doen, het plaatwerk afhangen en het geluid-en isolatiemateriaal aan de binnenkant van de motorruimte, motorkap en in op de bodemplaten plakken. Morgen word de auto op een ambulance geladen (NIET via de garage) door een transportbedrijf. Deze gaat meestal maandag of dinsdag richting Duitsland maar nu dus eerst naar mijn adres.
Ik hoop op maandag omdat ik dan toevallig jarig ben:-) Dat is even afwachten. En dan te denken dat ik lang geleden deze datum in m’m hoofd had om de hele wagen afgebouwd te hebben
Ik heb een paar foto´s gekregen en ze staat mooi in de lak!
De rest staat op: http://www.mijnalbum.nl/Album=RU8CVVDU
Gr. Nick
Ziet er weer goed uit, op naar het vervolg

Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Vind ik ook! Het rood lijkt hier op de foto’s wat lichter dan de kleur die ik opgegeven heb (Rouge Cornaline AC419) maar ik heb het in het daar in het blik gezien dus ik denk en hoop dat de camera iets vertekend
Afgelopen dinsdag is de snoek aangekomen bij mij thuis. Ik had het deze week akelig druk dus daarom nu even een berichtje. Alles was in plastic gepakt dus het was even uitpakken. Een heel deel onderdelen heb ik het plastic gelaten om het niet te kunnen beschadigen. Het is heel mooi geworden al zeg ik het zelf. Helaas moet het nog een paar maanden bij de buurman in de stalling staan omdat het nu even heel druk is op de firma.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BSBQ6ZZA
Gr. Nick

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Zo, dat glimt je tegemoet!
Citroen!
Ziet er echt heel mooi uit, mooie kleur trouwens
hele mooie kleur en succes met de afbouw
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972
Wauw dat ziet er strak en glimmend uit. Ik hoop voor je dat je snel met het verdere opbouwwerk kunt beginnen.

Totaal aantal Berichten: 10633
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Schitterend!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Totaal aantal Berichten: 102
- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Even voor de persoonlijke beleving: wat heeft dat nu gekost?
Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.
Bedankt allemaal Ik ben zelf ook erg tevreden!
Melloyello,tot nu toe heb ik alleen transport betaald. De kosten van reparaties, strakmaken, spuiten, etc daar kreeg ik vorige week een prijsvoorstel van?? Ik heb nog niks vernomen van de garage Hij dacht dat het ongeveer 9 a 10.000 Sloty ging kosten. Dat zou een kleine 2500Euro zijn. Ik zit er nog aan te denken iets te gaan afdingen vanwege bepaalde zaken.. Maar dan nog is het naar mijn idee niet schokkend veel voor zo’n klus
Nick

Totaal aantal Berichten: 102
- ID/DS DS20 Pallas
- 2CV kitcar
Gefeliciteerd! Daar heb je een beste deal mee.
Ooit, ooit, ooit zal ik het snappen. Ik heb al kennis genomen van de hydrauliek. Niet dat ik dat dan ook snap.