20 hdi
jumpy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 70
Geregistreerd: 23-09-2005

Gepost: 30 september 2005 11:06 PM

heb zojuist een xsara 20 hdi aan geschaft iemand hier ervaring mee ? ik bedoel zijn er specifieke dingen waarmee ik rekening moet houden,verder vindt ik het geluid van de standaard speakers nogal magertjes,iemand enig idee wat een goed vervangende speaker is en de eventuele kosten hiervan?

ballon Citroen C1 Exclusive

Profiel  
 
ariecitroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 138
Geregistreerd: 04-10-2004

Gepost: 01 oktober 2005 08:55 PM
  [ # 1 ]

Wij hebben al zo n 60 d km in onze 20 hdi gereden in de laatste 11/2 jaar. De km stand is nu bijna 180 000 en we hebben niets bijzonders aan de auti gehad in deze periode uiteraard buiten het normale onderhoud. Onze standaard speakers zijn al vervangen door sony speakers maar ook deze zijn iet echt geweldig. Als je andere speakers wilt zijn er vele goede merken en vele uitvoeringen . Maar als je even op een paar side zoekt zul je al gauw een paar hele mooi DLS, MOREL, FOCAL, ed kunnen vinden voor zo n €125-150 tweedehands
Succes met de XSARA en veel plezierege km

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 02 oktober 2005 12:17 AM
  [ # 2 ]

Ik weet niet of je de orginele radio/cd speler hebt, maar na wat spelen met bassen en trebles kun je er naar mijn mening toch leuk geluid uit halen.  Wink

Profiel  
 
garco
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 19-08-2004

Gepost: 12 oktober 2005 03:52 PM
  [ # 3 ]

Re: 20 hdi

jumpy schreef:

heb zojuist een xsara 20 hdi aan geschaft iemand hier ervaring mee ? ik bedoel zijn er specifieke dingen waarmee ik rekening moet houden,verder vindt ik het geluid van de standaard speakers nogal magertjes,iemand enig idee wat een goed vervangende speaker is en de eventuele kosten hiervan?

Had je deze vraag niet beter kunnen stellen voordat je hem aanschafte?  Wink

Ik heb er nu 3 maanden één (bj 2005) en hoor wel enige rammels (na 14000 kilometer). Maar dat schijnt bij Citroën te horen…

Boxen zijn inderdaad niet krachtig, doen je tweeters het wel? Bij mij was er één stuk namelijk.

Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook