welek opti hoort er achter dit knopje ???
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 12 juli 2004 09:20 PM

Was net even aan m;n bedrading bezig ivm de aanjager Twisted Evil die doet het weer!

Toen zat ik dus eens naar die knopjes te kijken die naast het stuur zitten.
Van links naar rechts…
- hoogteverstelling koplampen
- leeg dekplaatsje
- dimmer dashboard verlichting
stuur
- dekplaatje maar wel met bedrading erachter
- leeg dekplaatje

Wat hoort er achter die vetgedrukte te zitten ????

Wat me ook opviel bij de zekeringskast toen ik er eens goed naar keek. Daar zitten “aansluitingen"waar er enkele van gebruikt worden en die naar bijv. de gebruikte knoppen lopen. Doel hie rniet direct op de zekeringskast maar daar in de buurt tegen het schutbord aan.

iemand ?

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 13 juli 2004 12:36 AM
  [ # 1 ]

ik begin zelf een beetje aan de rechterspioegel te denken. Hoe zit dat overigens, is dan alleen de rechter electrisch, of zowel links als rechts ?

Het zo du szomaar kunnen dat ik een electrische rechterspigel kan monteren.. daaar heb je nou wat aan. Makkelijk bij parkeren, kan je de rechterspiegel ff op de stoeprand zetten…

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 13 juli 2004 01:48 AM
  [ # 2 ]

Franse ontwerpers vinden het handig dat je rechts electrisch kan doen.
Links niet, want daar kan je toch al bij…....

Ik weet niet Cruiser of die van jou zo luux is dat zelfs links electrisch is, maar volgens mij is het in princiepe alleen rechts electries.

Profiel  
 
Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 31-12-2003

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 13 juli 2004 02:12 AM
  [ # 3 ]

waar jij dat lege dekplaatke met bedrading hebt, daar zit bij mij een drukknoppie.. maar heb geeeeen idee wat ie doet… Kijk zondag ff of ie op dezelfde plek zit Very Happy

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 14 juli 2004 05:09 AM
  [ # 4 ]

Franse ontwerpers vinden het handig dat je rechts electrisch kan doen. Links niet, want daar kan je toch al bij…....

Blijft toch een vreemde gedachte, een boel Xsara’s en Xantia’s hebben een elektrische R-Spiegel en een gewone L-Spiegel. Je zou denken dat het elektrisch maken van de L-spiegel toch niet zo veel uitmaakt op de verkoopprijs van enkele duizenden euro’s?
Ach ja “Bijzonder Citroen” he Razz Razz Razz

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juli 2004 05:18 AM
  [ # 5 ]

Mercedes 190e heeft dat ook…. Surprisedops:
Liever een ster in je voorruit dan op je grille Cool

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook