2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Can-bus systeem in ‘nieuwste’ C1 ?
Citroënmonteurtje (verbannen)
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 944
Geregistreerd: 07-11-2008

Gepost: 03 januari 2010 03:44 PM
  [ # 16 ]

Dus de vraag van de TS is beantwoord met ja, de C1 heeft can bus. In de meeste gevallen.

De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl

Profiel  
 
SAXO-Racer
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 31-10-2006

Gepost: 05 januari 2010 12:17 AM
  [ # 17 ]

Ik moet toch nog even zeggen dat dat laatste zinnetje niet klopt… In de meeste gevallen…
De meeste C1’en hebben geen diesel motor of een sensodrive de meeste zijn gewoon handbakkies en daar
zit gewoon GEEN Can-bus in dus samengevat: Een C1 kent wel Can-bus in een paar modellen maar in de meeste gevallen zit er geen Can-bus op een C1.
En het antwoord voor Martin is dus als volgt. * JA er zijn een enkele modellen C1 met Can-bus (diesel en sensodrive) de handgeschakelde versie dus NIET. * NEE je hoeft hiermee geen rekening te houden met inbouwen van je accessoires.

Je voelt je lekkerder in een Citroën…...

Profiel  
 
mech
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40
Geregistreerd: 10-07-2009

Gepost: 05 januari 2010 08:32 PM
  [ # 18 ]
SAXO-Racer schreef:

Ik moet toch nog even zeggen dat dat laatste zinnetje niet klopt… In de meeste gevallen…
De meeste C1’en hebben geen diesel motor of een sensodrive de meeste zijn gewoon handbakkies en daar
zit gewoon GEEN Can-bus in dus samengevat: Een C1 kent wel Can-bus in een paar modellen maar in de meeste gevallen zit er geen Can-bus op een C1.
En het antwoord voor Martin is dus als volgt. * JA er zijn een enkele modellen C1 met Can-bus (diesel en sensodrive) de handgeschakelde versie dus NIET. * NEE je hoeft hiermee geen rekening te houden met inbouwen van je accessoires.

zoals hierboven beschreven daar ben ik het helemaal mee eens een C1 is juist één van de modellen waar je juist je parrot zo in kan ploffen of wat af kan tappen bij de achterlichten

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 07 januari 2010 11:16 PM
  [ # 19 ]
SAXO-Racer schreef:

Als je een C1 diesel hebt (zeeer zeldzaam)

in Nederland misschien wel, maar in Belgie zeker niet..

Profiel  
 
Gideon
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 72
Geregistreerd: 08-05-2006

Gepost: 06 februari 2010 07:08 PM
  [ # 20 ]

Ik ben in het bezit van een C1 HDi. Kan best Canbus in zitten, maar heb hier geen last van. Ik heb zelf heel wat veranderd aan de c1. Pilot LED’s gemonteerd, actieve subwoofer, 4 andere speakers. Parrot MKi 9000 carkit.

Profiel  
 
Jaap Aukema
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 08-10-2010

Gepost: 08 oktober 2010 10:59 PM
  [ # 21 ]

goedendag, met genoegen lees ik alle deskundige reaktie;s maar ik heb een probleem met mijn C1 !
Mijn C1 komt van augustus 2009 dus het nieuwe type, nu is er door een aanrijding schade onstaan die ik zelf kon repareren. echter moest ik de motor demonteren en dus ook de kabelboom afkoppelen tot aan de zekeringbak, nu de motor weer gemonteerd en de kabelboom weer helemaal aangesloten. Plug and play zou je zeggen, accu er weer in klemmen er op en starten maar, loop als een zonnetje echter wat nu niet werkt is het volgende, achterlichten remlichten, mistlamp, stadslampjes, radio, daschverlichting, ruitenwissers en sproeier. Wat wel werkt is de claxon, knipperlichten, dim en grootlicht voor. dat is alles.

wie kan mij helpen?

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 oktober 2010 01:08 AM
  [ # 22 ]

Jaap Welkom!

Maak voor het gemak even een eigen topic aan.

 

Profiel  
 
MDC
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 446
Geregistreerd: 08-08-2006

- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
Gepost: 10 oktober 2010 06:34 PM
  [ # 23 ]

in elke auto kan je een parrot bouwen , nog nooit een probleem mee gehad .
en heb er honderden ingebouwd , van dacia tot een porche 911

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook