Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Het is een boeiend draadje zo. Perfect ook om de tips ook te lezen die hier allemaal afgegeven worden.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Is er eigenlijk nog iemand komen helpen vandaag?
@Mulder… liever niet natuurlijk, maar ik kon de sproeiers er vandaag niet afkrijgen, geen idee hoe het moest, paar dingen geprobeerd, maar nee… Ideeen?
@GSM Helaas… mijn ma d’r verloofde heeft even geholpen met de deuren, tot de F1 begon, de rest in mijn uppie, werkt dan wel lekker door trouwens, dat dan weer wel…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

- BX 1.9 TURD, de Euro
Die sproeiers moet je even een stukje schuiven, weet niet precies welke kant op, dan kan je ze naar beneden duwen en eruit halen. Ik zal morgen even voor je kijken welke kant je op moet schuiven, hoewel het zichzelf zal wijzen.
Hoe is de rechterzijde afgelopen,alles nog een beetje in een lijn kunnen zetten,had wel even willen buurten,maar eventjes een automatenbak inbouwen van de Xsara van “d-super” had vandaag hoogste prioriteit.
Even kijken hoe het van de week loopt bij mij,misschien dat ik nog een gaatje vind.

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
garagestmarien schreef:Die sproeiers moet je even een stukje schuiven, weet niet precies welke kant op, dan kan je ze naar beneden duwen en eruit halen. Ik zal morgen even voor je kijken welke kant je op moet schuiven, hoewel het zichzelf zal wijzen.
Ik meen dat je die dingen er gewoon naar boven uit kunt trekken, je hebt dat iig het bovenste stukje eruit. Zo werkte het bij mij bij het vervangen van het spoeiertje.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Wat een klus inderdaad, goed bezig!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Ik heb de sproeiers er van onderaf doorgeduwd met een klein schroevendraaiertje. De rubber ring plus sproeier. Eerst het aanvoerslangetje losmaken. kun je gelijk alles lekker schoonmaken en doorblazen.
Ah mooi, gaan we morgen meteen een paar dingen proberen.
Daan, niet echt, zodra de linker deur er in hing ging Bert naar de formule 1 kijken, dus rechtstellen is er niet meer van gekomen.
Hoop dat alles met de bak goed gegaan is, bumpers en koplampen verwijderen is irritant, maar fat lijkt me alles behalve een job die je even doet…. brrrr….
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

- BX 1.9 TURD, de Euro
Ah, oké, ik dacht naar binnen duwen van die sproeiertjes, maar het is gewoon even goed kijken, dan wijst het zichzelf.
Dag 3 begint.. doelstelling is vandaag het schuren en plamuren gereed te krijgen, zo kunnen we morgen de grondverf aanbrengen en woensdag de kleur. Donderdag de auto weer in elkaar…
gaat een lange dag worden, maar we hebben er zin an

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Succes monsieur!
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Ja, werk ze! Zet de laptop ernaast, dan kan je ons op de hoogte houden tijdens je werk en evt nog wat vragen. We zitten aan het scherm gekluisterd..het wordt bijna een reality show op deze manier!
zonder gekheid als we je een beetje kunnen helpen op die manier, graag!

- BX 1.9 TURD, de Euro
Een laptop vol met schuurstof werkt vast niet erg lang…

Totaal aantal Berichten: 9363
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Zorg ervoor dat de auto op temperatuur komt.
garage goed verwarmen zodat de auto ook op kan warmen dit heeft enkele dagen nodig.
hier heb je straks met het op kleur maken van de auto gemak van,droogd sneller en dus minder stof insluiting en voor op de lange duur een beter resultaat haal bij de bouwmarkt desnoods een paar van die straal kacheltjes kost haast niks maar een hoop profeit heb je ervan.spuit de auto na de grondverf eerst inde Füller en dan nog een keer met een hele fijne korrel na schuren voor een beter resultaat en probeer alle oppervlaktes met een schuurblok te doen ‘zo lang mogelijke schuur klos ‘om geen glooiingen er in te schuren.met spuiten eerst dun aanpikken iets aan laten droge dan pas vol spuiten en je keer punt van het spuiten buiten je te spuiten oppervlak houden.
SUCCES
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.