2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
aanpak (lekkende dan wel roestige) dakrand
askii
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 274
Geregistreerd: 03-10-2007

Gepost: 03 december 2007 12:24 PM
  [ # 16 ]

Iedereen zeer bedankt voor de dak- en kit-tips!! De boel even tijdelijk anti-lek dichtspuiten met gotenkit is opeens des te interessanter geworden nu Mevrouw me dit weekend een ander en acuter probleempje heeft bezorgd…
LHM-lek linksachter, waardoor ik stuiterend besloot om maar niet verder te rijden…nieuw draadje Sad

[Break 20 Familiale ‘71]

Profiel  
 
robbertkars
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007

- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Gepost: 03 december 2007 12:37 PM
  [ # 17 ]

Boys, meneer heeft een break. Is toch altijd stalen dak dacht ik zo.

Profiel  
 
askii
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 274
Geregistreerd: 03-10-2007

Gepost: 03 december 2007 12:39 PM
  [ # 18 ]
robbertkars schreef:

Boys, meneer heeft een break. Is toch altijd stalen dak dacht ik zo.

Haha ja dat dacht ik dus ook, zie eerste post, maar ik durfde de kenners niet tegen te spreken…

[Break 20 Familiale ‘71]

Profiel  
 
heinrich
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 246
Geregistreerd: 05-08-2008

Gepost: 14 november 2010 11:22 PM
  [ # 19 ]
splenter schreef:

Op deze site staat een voortreffelijke fotoreportage van een dakrandrestauratie. Mooi in beeld gebracht.
Ook zeer goed te zien, waar de rottigheid zich bevindt.

groet, Bert

http://home.hetnet.nl/~s.voorbach/index.html

hoi Bert,

heb je de fotoreportage nog ergens staan?

ben benieuwd.

grtn Hendrik

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 14 november 2010 11:50 PM
  [ # 20 ]

Zo, ff een topic van bijna 3 jaar oud afstoffen! Smile

Citroen!

Profiel  
 
heinrich
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 246
Geregistreerd: 05-08-2008

Gepost: 15 november 2010 10:58 AM
  [ # 21 ]

tja, t is wel fijn als je kan zien hoe t moet. ik wil t in 2 dg doen maar dan wel;

een schuifdakplaatsen,dak spuiten en hemel bekleden, tja en hoe ziet t eruit…
het lekt bij de c stijl/hoedenplank en ook bij de a stijlen alleen de bodem. hoe t water daar komt weet ik niet, wat ik wel weet is dat water meestal van boven naar beneden gaat Wink

grtn

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4965
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 15 november 2010 11:01 AM
  [ # 22 ]

Door een heel nauw buisje of ruimte gaat water ook omhoog en komt hoger dan 100 meter.

Profiel  
 
heinrich
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 246
Geregistreerd: 05-08-2008

Gepost: 15 november 2010 11:26 AM
  [ # 23 ]
Han S schreef:

Door een heel nauw buisje of ruimte gaat water ook omhoog en komt hoger dan 100 meter.

en die heb jij zeker in je DS…

en de bedoel ik niet alle leidingen.

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4965
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 15 november 2010 12:54 PM
  [ # 24 ]

Jawel hoor, de natuurkundewetten zijn ook van toepassing op een DS.

Profiel  
 
heinrich
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 246
Geregistreerd: 05-08-2008

Gepost: 15 november 2010 02:40 PM
  [ # 25 ]
Han S schreef:

Jawel hoor, de natuurkundewetten zijn ook van toepassing op een DS.

verder nog iets zinnigs te melden?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 15 november 2010 02:52 PM
  [ # 26 ]

Nu weer ff ontopic!!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10577
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 15 november 2010 07:11 PM
  [ # 27 ]
Han S schreef:

Door een heel nauw buisje of ruimte gaat water ook omhoog en komt hoger dan 100 meter.

Wel door osmose; niet door capillaire werking (dan max. 10 m)

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10577
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 15 november 2010 07:12 PM
  [ # 28 ]

Sorry Bogaard, ik had niet verder gelezen…

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook