






















Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
waterman schreef:Gaan we hier nu enkel slopers lopen posten? Ok, de kwaliteit van de gespotte wagens was al niet “je dat” maar nu zakken jullie wel erg diep hoor…
Excusez-moi dat ik auto’s post die ik zelf interessant vind, ik zal proberen wat meer rekening met jullie te houden.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
baroen schreef:Robin Visser schreef:Een serie 1 break diesel met plastic deurpanelen die volgens mij niet kromtrekken:
Die heb ik ook op mijn break zitten, ze zijn vrijwel perfect.
Ik heb ze ook voorin met een kleine aanpassing en bekleed. Waren ze allemaal maar zo. Dan was er poklyester namaak nodig. Vanwege de plastic panelen vind ik de auto de moeite waard te noemen, met de kanttekening, dat Yuri wel ‘ns een punt kan heben voor de rest van de auto.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl














































Totaal aantal Berichten: 43413
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
25trd schreef:waterman schreef:Gaan we hier nu enkel slopers lopen posten? Ok, de kwaliteit van de gespotte wagens was al niet “je dat” maar nu zakken jullie wel erg diep hoor…
Excusez-moi dat ik auto’s post die ik zelf interessant vind, ik zal proberen wat meer rekening met jullie te houden.
Zo is mijn opmerking niet bedoeld zeg… pfff….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Een ‘83-er GTI, ziet er niet verkeerd uit….























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
waterman schreef:25trd schreef:waterman schreef:Gaan we hier nu enkel slopers lopen posten? Ok, de kwaliteit van de gespotte wagens was al niet “je dat” maar nu zakken jullie wel erg diep hoor…
Excusez-moi dat ik auto’s post die ik zelf interessant vind, ik zal proberen wat meer rekening met jullie te houden.
Zo is mijn opmerking niet bedoeld zeg… pfff….
Hmm, ik kon hem toch niet anders interpreteren, maar goed, dat gaat iets teveel off topic
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
bonetone schreef:Een ‘83-er GTI, ziet er niet verkeerd uit….
Is dat twotone leer origineel op zo’n late serie 1? Ik vind het eigenlijk het enige ‘niet mooie’ aan deze auto…. Het past er niet bij (naar mijn mening)!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Volgens de tekst bij deze auto niet origineel. Of dat toen wel kon weet ik niet, volgens mij was dat alleen eind jaren ‘70 leverbaar.
Volgens David O. slechts één jaar leverbaar geweest, als ik het goed heb onthouden 77. Zo’n interieur bekt wat mij betreft beter op eeb lichtblauwe auto. Het zal niet zo moeilijk zijn ergens te ruilen denk ik. Gewild zat dat bicolor. Jammer ook, dat de auto geen airco heeft. Maar wel een heel mooie kleur voor een CX. De verkoper is trouwens onze onvolprezen en altijd gezellige Huub, lid van de evenementencommissie van de club.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
deze dame ziet er wel erg strak uit ...
Jammer dat ze geen turbo heeft.
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Was me ook al opgevallen. Voor de liefhebbers is het de moeite waard ‘ns naar het VIN te vragen. Wie weet is de auto van begin 87 en is de productiedatum in 86. En dan….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
25trd schreef:bonetone schreef:Een ‘83-er GTI, ziet er niet verkeerd uit….
Is dat twotone leer origineel op zo’n late serie 1? Ik vind het eigenlijk het enige ‘niet mooie’ aan deze auto…. Het past er niet bij (naar mijn mening)!
Het hoort zeker niet bij dit jaartal, net als de RVS spiegels en deurgrepen (moeten zwart zijn). Kwestie van smaak, maar het is wel een beetje “verklust”.
Overigens vind ik het bicolor leer fantastisch, maar het moet wel bij het jaartal passen, en in combinatie met een zwart dashboard en passende carrosseriekleur zijn (lichtblauw inderdaad).
Terug op het goedehoekje, een spierballenkweker: http://www.leboncoin.fr/voitures/155268033.htm?ca=7_s Wel een mooie met airco en after market een set elektrische spiegels.
Grappige advertentie ook. Voor een appel en een ei vooraan in de rij. De Nederlandse mentaliteit heeft toegeslagen in Frankrijk. Een CX met alle opties in perfecte staat zoeken en denken, dat dit voor een paar euries te koop is. http://www.leboncoin.fr/voitures/127095890.htm?ca=7_s Ik mailde op de gok. Fotootje had van mijn auto kunnen zijn. Je weet maar nooit en dan kan ik zelf naar de Pyreneeën . Ik kreeg reactie. Vraagprijs 9 k was teveel. Kortom, als je je perfecte CX kwijt wil, zou ik me deze moeite besparen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
hier nog een toit plat maar met plenty werk blijkbaar..
Dat is geen laagdaks hoor….