nou dat zegt mij niet zoveel wat bedoel je?
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dank is het vast geen afgetrapte bak
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nee precies, in Amsterdam is tenslotte lekker veel ruimte voor dit soort stadsautootjes.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Waterman heeft blijkbaar jarenlang de auto in onderhoud gehad,dus technisch zal de auto wel ok zijn,maar een CX en Amsterdamse grachten is natuurlijk geen goede combi.

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
yke schreef:deze is ook erg mooi, en vroeg. en al een tijd uit de roulatie - laatste CT 1997! Wat betekent ‘super administration?’ edit, zal wel 2200 super zijn .
Even terug naar deze zogenaamde “2200 super administration”? Ik heb vandaag foto’s van het interieur ontvangen. Jaco had het goed gezien: er zitten nogal vreemde hoezen op de stoelen. Het valt mij zwaar te geloven dat de handgrepen aan de binnenzijde van de deuren binnen 66.000km zo uitgebeten kunnen zijn. Of hebben zowel de chauffeur als de passagier zich altijd met van het angstzweet klamme handen vastgeklemd? In dat geval wil ik niet weten wat er onder die hoezen te zien valt…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Wat is dat voor een beugel, links naast de bestuurdersstoel? Ik bedoel niet de verstelling van de rugleuning, maar wat daar links naast zit. De hoogteverstelling ziet er bij mij heel anders uit.
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 2400 Super
Daarmee kan de neiging van de zitting versteld worden. Had en heb ik op mijn Supers ook…
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hm, dat ziet er bij mij anders uit. Gewoon zo’n lange zwarte hendel die omhoog en omlaag kan voor het verstellen van de voorzijde en de achterzijde van de zitting. Heb dit nog nooit gezien.

- CX 2400 Super
“Gewoon zo’n lange zwarte hendel” is waarschijnlijk een sterke verbetering ten opzichte van dit oudere mechanisme dat niet bijzonder handig is…

- CX 2400 Super
RensKorevaar schreef:Even terug naar deze zogenaamde “2200 super administration”? Ik heb vandaag foto’s van het interieur ontvangen. Jaco had het goed gezien: er zitten nogal vreemde hoezen op de stoelen. Het valt mij zwaar te geloven dat de handgrepen aan de binnenzijde van de deuren binnen 66.000km zo uitgebeten kunnen zijn. Of hebben zowel de chauffeur als de passagier zich altijd met van het angstzweet klamme handen vastgeklemd? In dat geval wil ik niet weten wat er onder die hoezen te zien valt…
Krijg juist een e-mailtje van de eigenaar: de eerste die een verbintelijk bod van 1300 euro uitbrengt, mag hem hebben!

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik vind dit wel een heel aparte witte CX. Zijn die wielen nou wit gemaakt of speciale?
Het lijkt erop dat deze meneer aan het klussenieren is geweest met whitewall-verf. Ik heb tenminste nooit whitewalls gezien waarvan de gehele wang wit was.
Het ziet er overigens ook niet uit.

Totaal aantal Berichten: 479
- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
Die witte ringen heb ik al eens eerder gezien.
Het schijnt dat je die zo kunt kopen
Of het mooi is…............
Groeten van Henk uit Steenwijk.

Totaal aantal Berichten: 3844
- CX 2200
- CX 2200
@ rens,
Wat ik nog geschreven had, die fransen doen ook wel eens van nieuw af aan hoezen over de stoelen om ze mooi te houden. Zo had ik in m’n bx basisbreak uit ‘86 gloedjenieuwe stoelen dankzij de hoezen van de vorige eigenaar. En dat zijn stoelen met echte prutkwaliteit stof.
Kan dus zomaar zijn dat er onder die hoezen in die CX schitterende blauwe stoelen zitten.
Citrobenz schreef:Die witte ringen heb ik al eens eerder gezien.
Het schijnt dat je die zo kunt kopen
Of het mooi is…............
Ik heb die witte banden ook al eerder gezien. Op deze auto. Al eerder voorbij gekomen namelijk. Geen punt wat mij betreft. Mooie auto’s blijven zo onder de aandacht om een beter heenkomen te krijgen. Op de banden na, lijkt me de auto wel mooi namelijk.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl