Even Voorstellen…
Bvt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 15-08-2010

Gepost: 30 november 2010 07:07 PM

Dag Ds- liefhebbers,


Ik ben Bram,een Belg van 27 en sinds maart dit jaar de gelukkige bezitter van een Ds21 Pallas injection électronique ( handgeschakeld 5 versnellingen) met een 2.0 motor ( carburateur dus).

Het is de eerste keer dat ik aan een forum deelneem. Ik zal proberen enkele foto’s te plaatsen. Hier ben ik niet al te sterk in.

Ik moet nog heel veel leren over de Ds en ben bij lange geen technisch wonder.

Voorlopig heb ik het geluk dat er een fantastische ds- garagist bij mij om de hoek woont ( Eric Wollants) maar hij stopt ermee tussen dit en een jaar.

Zijn er mensen op dit forum waar ik eventueel in de toekomst eens mee zou kunnen afspreken?

Ik woon in Dendermonde maar natuurlijk wil ik me ( ver) verplaatsen. Ze is nu nog oldtimer gekeurd maar binnenkort kan ik met normale platen rijden; dan kan ik er eens mee naar Nederland. Bij jullie leeft de Ds tenminste nog!
Tot later!

Groeten,

Bram

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7275
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 30 november 2010 09:11 PM
  [ # 1 ]

Bram: veel plezier en pechvrije kilomters !! We zien je Ds te zijner tijd wel in nederland verschijnen.

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook