Abonneren op topics
Thierry
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003

- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Gepost: 17 december 2010 04:34 PM

Is het mogelijk om je op een hele categorie topics ineens te abonneren? Ik wil bv graag mials krijgen bij nieuwe berichten (of nieuwe topics) over GS & GSA.
Het lijkt erop dat ik topic voor topic moet openen om mijzelf er voor in te schrijven.
Verder kan ik ook nergens in het overzicht binnen een categorie zien op welke topics ik wel en op welke ik niet geabonneerd ben.

Kan dat niet anders?

Het zetten van vinkjes in het overzicht van topics zou al prettig zijn. Of je kunnen abonneren op een hele categorie ineens.

Ik kan nergens een uitleg vinden wat de verschillende topic iconen betekenen. Lichtblauw, donkerblauw, met uitroepteken, kan er ergens een legenda komen (of als die er toch al is, kan die makkelijker vindbaar worden?

Verder mijn complimenten, geweldig dat het Forum zo snel zo groot en zo kwalitatief hoogstaand is gegroeid.

Thierry

Thierry

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 december 2010 05:45 PM
  [ # 1 ]

Je zult inderdaad per topic moeten abonneren. Hier vind je een overzicht van al je abonnementen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook