Volgens mij was dat niet standaard op een tussenserie. Ik ben ze zonder tegengekomen als ik het me goed herinnner.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Is inderdaad niet standaard geleverd op een tussenserie.Maar waar zien jullie dan een aircopomp ik zie niks!!
een mooie zwarte prestige bij Citroy, maar hoe wil hij nu de banden van de 14” wielen op TRX velgen krijgen?
(“Deze prestige is origineel geleverd met de dichte wieldeksels maar wordt geleverd met een extra set trx wielen met banden welke nu onder de wagen zitten gemonteerd”)
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Interpunctie is best moeilijk.
daan schreef:Is inderdaad niet standaard geleverd op een tussenserie.Maar waar zien jullie dan een aircopomp ik zie niks!!
Daan,ik ook niet! Volgens mij bedoelt Robin de overdrukklep van de turbo.
jaco schreef:Interpunctie is best moeilijk.
verkoopteksten schrijven is een vak apart ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
technisch zowel opties is de wagen in een zeer goede staat
Inderdaad.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
cxj schreef:daan schreef:Is inderdaad niet standaard geleverd op een tussenserie.Maar waar zien jullie dan een aircopomp ik zie niks!!
Daan,ik ook niet! Volgens mij bedoelt Robin de overdrukklep van de turbo.
Ik bedoel dat ding schuin voor onder het blok. Blijkbaar niet de aircopomp. Daarom was het in de vragende vorm. Te weinig techneut hè.....
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Robin Visser schreef:cxj schreef:daan schreef:Is inderdaad niet standaard geleverd op een tussenserie.Maar waar zien jullie dan een aircopomp ik zie niks!!
Daan,ik ook niet! Volgens mij bedoelt Robin de overdrukklep van de turbo.
Ik bedoel dat ding schuin voor onder het blok. Blijkbaar niet de aircopomp. Daarom was het in de vragende vorm. Te weinig techneut hè.....
Geen enkele GTi Turbo (2) heeft standaard airo. Zo heeft mijn CX dat ook niet.
Alleen een serie 2 Prestige heeft standaard airco, zover ik weet dan.
Volgens mij is dat schuine ding wat je ziet de wastegate van de turbo zelf
De airopomp zit (net als bij jouw CX vermoed ik) aan de linkerkant van het blok.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Dynamo!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De dynamo zit niet voorop het blok zoals Robin beschrijft
We kijken vast allebei naar iets anders






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Wel aan de voorkant.
Kijk, a-technisch als hij mag wezen, ik weet dat Robin wel weet waar ongeveer de aircopomp zich bevindt in een CX.
Dus kijkt hij in die hoek en daar zit wel degelijk de dynamo (rode cirkel. De aircopomp - als hij er zat- zal nooit te zien zijn op deze foto wegens de waterslang en de camerahoek.
Wastegate/turbo is sowieso niet te zien op deze foto.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Om nog even terug te komen op de CX bij the Gallery
Ik lees het laatste CX Clubblad nu wellicht een beetje laat, maar op het eerste gezicht staat hier exact dezelfde CX te koop…
Km stand, bouwjaar en uitvoering komen overeen.
Alleen de prijs was daar nog 7000 nogwat…
De taxatie is wel 12.000 euro staat erbij vermeld.
Jammer dat je op de website het kenteken niet kan zien.
La Léo schreef:Wel aan de voorkant.
Kijk, a-technisch als hij mag wezen, ik weet dat Robin wel weet waar ongeveer de aircopomp zich bevindt in een CX.
Dus kijkt hij in die hoek en daar zit wel degelijk de dynamo (rode cirkel. De aircopomp - als hij er zat- zal nooit te zien zijn op deze foto wegens de waterslang en de camerahoek.
Wastegate/turbo is sowieso niet te zien op deze foto.
Weet je dat wel zeker Léontien? Je kunt toch duidelijk de gewapende slang die naar het “mysteriueze” ding gaat. Volgens mij géén dynamo.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nou… nu je het zegt, die slang had ik niet gezien!
Toch de overdrukklep van de turbo dan!
Moet eens langs bij een goede een opticien hahahaha!
Nouja, in elk geval: een aircopomp is het niet.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D