2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
ZX koppakking
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 14 juli 2004 06:32 PM
  [ # 16 ]

Je hebt een aantal opties
1. Laat je niet van de wijs brengen, alles is te doen als je je voorbereidt.
Ik had ook weinig ervaring (ben computernerd) en ben ook gaan klussen. Wat belangrijk is, is dat je een vraagbaak ofzo koopt. Daar staat precies omschreven hoe het moet, en in welke volgorde. Momentsleutel koop je voor 20 euro, en is een mooi bezit.
Distibutieriem is goed te doen (wel geklooi want je kan nergens bij!), maar wel een beetje gevaarlijk aangezien je motor er niet beter van wordt als je de riem verkeerd monteerd. Maar volg je de instructies dan kan het bijna niet fout gaan, en als je twijfelt dan kom je gewoon naar dit forum en daar zijn allemaal idioten zoals ik die het eerder hebben gedaan en je graag verder helpen.
2. Als je besluit het niet te doen, zou ik de auto uit elkaar halen. ZX onderdelen zijn best nog wel heel duur op de sloop, en alleen al je uitlaatspruitstuk en je rechter aandrijfas zullen meer geld opleveren als je hele auto. Als je besluit dit te doen heb ik ook nog wel wat dingen die ik van je over wil nemen. Laat het me even weten.
Optie 3 De makkelijkste en duurste Breng je auto naar de sloop (een handelaar of garage gaat hem niet kopen met kapotte koppakking en krassen enzo) en vang mischien nog 100 euro.

In alle 3 de gevallen maakt het niet uit of je geprobeert heb je pakking te vervangen trouwens. Het enige is dat je veel kan leren met optie 1 en 2.
Als je zelf die pakking niet vervangt, gaat de auto zowieso uit elkaar voor onderdelen. Ik zou het wel weten D

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 juli 2004 01:24 AM
  [ # 17 ]
Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook