Hallo allemaal,
De hydrauliek zit allemaal goed aangesloten, remt en veert goed.. De rijhoogte klopt naar mijn idee niet helemaal dus daar moet ik nog even aan werken.
Weet iemand hoe hoog de rijhoogte is en vanaf waar gemeten?
Groeten,
Nick
Niet om het één maar euh, (vanaf de stabb. stangen)
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Inmiddels alweer aardig wat uurtjes erin gestopt en weer een stuk verder
Enkele foto´s:
Groeten,
Nick
Zitten heel wat meters waterslang voor je extra kachel rechts.
Succes
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Ja, wel lekker warm. Dankje!

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Leuk werk dat opbouwen, denk ik?
Citroen!
Zeker, ik vind het leuk. Leerzaam ook omdat ik het opbouwen vanaf 0 nog nooit gedaan heb. Ik doe praktisch alles alleen en loop qua planning behoorlijk uit (heb ongeveer 10x meer tijd nodig) maar dat hindert niet. Dat zie je bij SPAM heel goed,hij heeft er ook ontelbaar veel uren in zitten.
Ik ben bijna klaar en ik kan je vertellen dat de spreuk: ‘de laatste loodjes’ helemaal klopt. Ik begin er nu stevig van te balen en ik wil rijden, zweven, glijden en voluit genieten.
Zou kunnen. Dat gevoel heb ik nog niet maar ben ook nog niet bepaald bijna klaar
Je zult dat ook nog wel meemaken, af en toe zie je het niet meer zitten en daar moet je doorheen. Eeen paar dagen rustig doen en dan gaat het weer. Je weet wat de beloning is voor je harde werken en daar ga je voor.
Als ik nog eens miljonair mocht worden door de een of andere jackpot, koop ik de mooiste en gaafste DS die ik kan vinden, maakt niet uit wat zij kost, al is het twee ton.
Dit is een mooie dame aan het worden
Dat moet je nog afwachten, haar ingewanden zien er gezond uit.
Bedankt SPAM, en Han, ik heb er wel vertrouwen in. Waar kan ik jouw vorderingen vinden?
Ik heb hier een draadje over mevrouw en ik zal vanmiddag of morgen een paar betere foto’s proberen te maken nu ze zo goed als gereed is.
Ohja, ik heb het begin wel gevolgd maar ik ben het vanwege de titel denk ik, uit het oog verloren. Ziet er goed uit! En bijna klaar