Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Hmm, lekker hoor! In die hal staat/ligt meer leuks zo te zien!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Weer zo´n oude taaie, mooie sticker achter het raam ook!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Oef, dat zou wel eens een hele fraaie kunnen zijn, voor 500 euro…
Staat 10 jaar stil, dat wel…

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Dit zou inderdaad best eens een échte schuurvondst kunnen zijn. Jammer eigenlijk hè, als je al voorzien bent…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ach, als dat ding zo lang heeft stil gestaan, dan kan het niet anders dan dat er een hoop werk aan zit. De auto staat in het donker en heeft zo te zien een afgekloven stuur. Dan ben ik benieuwd wat er onder de stoelhoezen vandaan komt.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
De vraag is toch ook niet of er werk aan zit, maar of dat werk zich loont?
Het schuim op de sturen van de diravi-loze versies is vaak door de zon aangetast…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Robin Visser schreef:Ach, als dat ding zo lang heeft stil gestaan, dan kan het niet anders dan dat er een hoop werk aan zit. De auto staat in het donker en heeft zo te zien een afgekloven stuur. Dan ben ik benieuwd wat er onder de stoelhoezen vandaan komt.
lijkt mij het minste werk het stuur en de stoelen, maar voor wie tijd te veel heeft is dit weer zo’n mooi hobby project, want als je alles moet laten doen is het niet te betalen.
Natuurlijk wel weer gaaf zo’n echt oud exemplaar
Mark
CX 2000 pallas ‘78
wow, een echte maffia break; ‘t zou me niet verbazen als er nog een lijk in de koffer ligt ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
RensKorevaar schreef:Het schuim op de sturen van de diravi-loze versies is vaak door de zon aangetast…
Precies. Omdat de auto binnen heeft stilgestaan, doet het afgekloven stuur bij mij het vermoeden rijzen, dat er genoeg mee is gereden voordat de auto werd gestald. Dat zal ook wel niet voor niks zijn gedaan. Een goede auto, daar rijd je mee.

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik zie een glad stoffig stuur. Misschien zie ik het niet goed.

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Is het trouwens wel een pre-Diravi? Modeljaar ‘76, was dat nog zonder Diravi? Ik vind het stuur nl. niet bovenmatig groot. Ik weet dat het stuur niet recht staat, maar de voorwielen staan volgens mij wel recht. Bovendien zegt dat ook niet alles.

Totaal aantal Berichten: 2475
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
interieur ziet er best wel mooi uit, en nee, de wagen kan ook weggezet zijn omdat de eigenaar te oud was om nog te rijden…. op zich stilstaan doet rubbers vergaan maar voor de rest valt dat allemaal wel mee hoor mijn cx had 12 jaar stilgestaaan buiten starter, batterij en bougies was alles perfect…
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Wat betreft het interieur vind ik het knap dat je ziet dat het er goed uit ziet. Het meest critische zijn doorgaans de deurpanelen en de stoelen. Ik zie slechts een deel van het rechter deurpaneel. Dat ziet er inderdaad voor zover wel okay uit. Op de steolen zie ik een schapenvacht. Mij lukt het niet te zien wat daar onder zit. Ach we dwalen af. ‘Ns kijken of er nog wat moois staat hier of daar…. Jaaaaa: http://www.leboncoin.fr/voitures/153280199.htm?ca=7_s

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Grappig dat ze totaal weer niet weten wat ze verkopen…
Lijkt verder een originele Turbo 1, met ABS en leer als optie. Wie weet ook nog met airco?