Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Over verlengde CXen gesproken…. Nogal zo’n lijkenwagen
Prestige met TD2 motor…. 600 piek!
25TRI break die nog belastingvrij wordt. Maar ‘beetje’ roest volgens de verkoper, dus beslist een koopje!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Nelis Infra schreef:Als dit niet uniek is, dan eet ik m’n Berlingo op.
De verlengde Tissier Prestige van Honecker staat te koop
sorry voor de OT/ness, maar hebben jullie ook de top-gear link zien staan van Clarkson die een CX tot motorhome verbouwd? zou oud nieuws kunnen zijn, maar ik had het nog niet gezien!
de advertentie staat nog op Leboncoin: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken), maar nu ook op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Wat zit daar in gods naam op de achterklep lijkt wel een deurstopper.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- C15 GV (Grand Volume)
Hij had ook de meters in het dashboard wel even mogen poetsen voor de foto’s (sorry, zou ik zelf niet hebben kunnen laten… moet de verkoper natuurlijk zelf weten)
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Duurde eventjes voordat iemand de link tussen leboncoin en marktplaats had gevonden,maar uiteindelijk is Tinfoil de gelukkige.Dus jullie begrijpen het denk ik wel de 2500RI staat dus sinds een aantal weken bij ons.
Trouwens die zogenaamde deurstopper is een aftermarket achteruitrij sensor ziet er vreemd uit maar werkt uitstekend.
Tinfoil schreef:de advertentie staat nog op Leboncoin: maar nu ook op marktplaats
Deze links gaan naar e-mail. Zelfs deze quote heb ik moeten bewerken. Nu weet ik niet om welke auto het gaat. Ik ben wel benieuwd.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
daan schreef:Trouwens die zogenaamde deurstopper is een aftermarket achteruitrij sensor ziet er vreemd uit maar werkt uitstekend.
Is zeker ook uit 1986 dan
Mark
CX 2000 pallas ‘78
@ Robin: hier nog eens: leboncoin en marktplaats
Duurde eventjes voordat iemand de link tussen leboncoin en marktplaats had gevonden,maar uiteindelijk is Tinfoil de gelukkige.
enne, wat is de prijs? De 25RI in kwestie?
De enige reden de dame niet zelf te gaan halen, was het ontbreken van airco…
en vers gespot lop Leboncoin: een vreemd gekleurde ex lijkwagen om van de verschillende wieldoppen nog maar te zwijgen ...
Jammer van die dichte achterruiten; kan je er geen familiale meer van maken ...
Van een lijkenwagen een familiestation maken, het einde van het leven en nieuw leven liggen dan dicht bij elkaar. Brrrr, mij niet gezien. Van mijn auto’s weet ik wie erin hebben gereden en dat dit met groot plezier was. Daar denk ik nog wel ‘ns aan. Een ex lijkenwagen zou dus niks voor mij zijn, steeds de dood op de hielen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Tinfoil schreef:wat is de prijs? De 25RI in kwestie?
![]()
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

- C15 GV (Grand Volume)
Tinfoil schreef:en vers gespot lop Leboncoin: een vreemd gekleurde ex lijkwagen om van de verschillende wieldoppen nog maar te zwijgen ...
Jammer van die dichte achterruiten; kan je er geen familiale meer van maken ...
Zie 1e post van pagina 280

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
vroege vogel
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje