C3 2007 Achterbank neerklappen
Martijn Vaandering
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 19-01-2011

Gepost: 19 januari 2011 08:52 PM

Hallo allemaal,

sinds kort trotse bezitter van een C3 uit 2007 met echt alle toeters en bellen! helemaal top!

Maaaar nu er een lief klein wezentje uit mijn vrouw gaat komen over een maandje of 4 wil ik dus een bedje meenemen in de auto, en als ik de bank neerklap is er eigenlijk nog iets te weinig ruimte.

Nu zie ik een mooi hendeltje zitten met een rood labeltje zitten, kan ik daarmee de hele bank er uit halen of is dat ergens anders voor??

Graag jullie opmerkingen en tips hoe ik de maximale ruimte uit mn C3 kan halen.


tnx

groeten Martijn

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7527
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 19 januari 2011 10:53 PM
  [ # 1 ]

Bij mijn weten kunnen alleen de leuningen plat. In combinatie met het modu-board (de dubbele bodem in de kofferbak) ontstaat er dan een vlakke vloer. Zonder moduboard is de vloer niet vlak - maar heb je natuurlijk wel meer direct toegankelijke ruimte. En natuurlijk kun je de hele achterbank eruit sleutelen.
Als je het steuntje bedoelt met het rode beschermkapje: landt daar de leuning niet op?

Profiel  
 
jeroen-2cv
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 383
Geregistreerd: 23-10-2008

- 2CV 6 Club
- Dyane Acadiane 86
- Visa II Club
- Visa 14 TRS
Gepost: 11 februari 2011 01:58 PM
  [ # 2 ]

Als je een hendeltje bedoelt in de kofferruimte onder tegen de rugleuningen aan?
Dit is het steuntje waar het moduboard in valt.
Zoals al eerder beschreven kunnen van de C3 alleen de rugleuningen plat gelegd worden en met het moduboard onstaat een hoge, maar vlakke laadvloer
Zittingen kunnen niet, zoals bij de Saxo, eenvoudig uitgenomen worden om nog meer ruimte te creeren.


Het moduboard is echt een aanraader, en het is van de ene naar de andere auto (C3 2002-2009) mee te nemen.
Handig met boodschapppen doen, kwetsbare spullen onderin, moduboard er overheen en laden maar Smile

Een moduboard is via marktplaats of slopers wellicht verkrijgbaar voor prijzen die ver onder die van de dealer liggen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook