Zonneklep bij Zenith voorruit
Wim citroen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 87
Geregistreerd: 04-05-2007

Gepost: 25 februari 2011 12:48 PM

Hallo mede forumleden
Ik heb een c3 eHDI met Zenith voorruit besteld,alleen vindt ik de zonneklep hierop nogal goedkoop aandoen een beetje achenebbisj niks geen spiegel o.i.d.  erop weet een van jullie waarom dit is en of je er misschien zelf een andere uit een sloop C3 o.i.d. er op zou kunnen zetten.
waarom er zo een goedkoop aandoende zonneklep ingemonteerd wordt is mij een raadsel de auto zelf is uiteraard niet zo goedkoop en de optie Zenith is ook niet echt gratis.

Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.

Profiel  
 
boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 803
Geregistreerd: 08-05-2005

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 25 februari 2011 01:54 PM
  [ # 1 ]
Wim citroen schreef:

Hallo mede forumleden
Ik heb een c3 eHDI met Zenith voorruit besteld,alleen vindt ik de zonneklep hierop nogal goedkoop aandoen een beetje achenebbisj niks geen spiegel o.i.d.  erop weet een van jullie waarom dit is en of je er misschien zelf een andere uit een sloop C3 o.i.d. er op zou kunnen zetten.
waarom er zo een goedkoop aandoende zonneklep ingemonteerd wordt is mij een raadsel de auto zelf is uiteraard niet zo goedkoop en de optie Zenith is ook niet echt gratis.

Ik heb er uitgebreid naar gekeken en ik denk dat het komt door de vorm van de zonneklep. Deze is namelijk hol gevormd en zo dun mogelijk gelaten om zoveel mogelijk hoofdruimte over te laten als die hele boel naar achteren is geschoven, dan zit deze namelijk precies boven het hoofd van de inzittenden voorin. Een gewone zonneklep is dikker en recht en zou nog meer hoofdruimte wegnemen.

(Overigens is er nog steeds weinig hoofdruimte, is ontwikkeld en getest door fransoosjes van 1,70m klein. “Ca va?” “Oui, l’espace de tete c’est plus de suffisant pour moi”  Laughing De zonneklep zat bij mij flink in het haar, daarom heb ik die optie maar niet besteld)

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook