11 van de 11
« Eerste  < Vorige 9 10 11
   
22-10 sleutelmeeting bij Franse auto’s in Groningen
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 23 oktober 2005 01:38 PM
  [ # 151 ]

Hallo allemaal,

Laten we het van een zonnige kant bekijken.
Bijna iedereen die heeft aangegeven te zullen komen is ook gekomen. En niet alleen forummers die dicht in de buurt wone, zoals ikzelf. Ik denk dat het een prestatie van formaat is dat dit soort initiatieven mooi van de grond komen. Het lijkt misschien op een klein begfin, maar het kan tot iets groters groeien in de toekomst. Het is een prima plan om hiermee verder te gaan, en niet alleen type-gebonden bezig te zijn. De doelen gezelligheid en uitwisselen van van alles en nog wat op een goede kluslocatie zijn wel gehaald dacht ik zo.
Wanneer is de volgende?

MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 23 oktober 2005 01:51 PM
  [ # 152 ]
superpetur schreef:

Wanneer is de volgende?

MVG, Peter

Mijn auto moet over 10.000 km weer verse olie hebben. Gezien mijn agenda (waar ik dus de komende tijd voor mijn werk naartoe moet) stel ik voor dat iemand bruggen regelt zo ergens half december Wink  Cool

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 23 oktober 2005 03:51 PM
  [ # 153 ]

Zo, om half 6 vanochtend was de meeting officieel beeindigd en kroop ik met een gaar ei m’n mand in. Ik vond het een zeer geslaagde dag gisteren en als ik het zo een beetje kan inschatten, geldt dat voor iedereen die gisteren langs is geweest. Ook de mensen van Franse auto’s waren heel erg tevreden met de bijeenkomst en zullen zeker weer meedoen aan een eventueel vervolg. Er is redelijk wat gesleuteld en natuurlijk lieten we ons graag rondleiden door het grote assortiment aan Franse onderdelen. Het fijn gekruide pluimvee van Sohail ging er na een zo’n dagje dan ook goed in! In het fototopic dump ik straks ff wat plaatjes vanuit mon perspectief. Jullie allemaal heel erg bedankt voor een fijne dag en goede sfeer! Dat moeten we gauw weer eens doen!

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 23 oktober 2005 03:53 PM
  [ # 154 ]
EW schreef:
superpetur schreef:

Wanneer is de volgende?

MVG, Peter

Mijn auto moet over 10.000 km weer verse olie hebben. Gezien mijn agenda (waar ik dus de komende tijd voor mijn werk naartoe moet) stel ik voor dat iemand bruggen regelt zo ergens half december Wink  Cool


Goed plan! Staan er niet toevallig een paar in Enschede?  Wink

Animal triste post coitum

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 23 oktober 2005 07:59 PM
  [ # 155 ]
Serge schreef:
EW schreef:
superpetur schreef:

Wanneer is de volgende?

MVG, Peter

Mijn auto moet over 10.000 km weer verse olie hebben. Gezien mijn agenda (waar ik dus de komende tijd voor mijn werk naartoe moet) stel ik voor dat iemand bruggen regelt zo ergens half december Wink  Cool


Goed plan! Staan er niet toevallig een paar in Enschede?  Wink

Uh, verder dan een paar over het twentekanaal en de glanerbrug was ik eigenlijk nog niet gekomen Surprisedops:

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 23 oktober 2005 10:18 PM
  [ # 156 ]

Was inderdaad een geslaagde dag en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Vooral de bbq was zeer geslaagd, na een dag hard werken ging het vlees snel erdoorheen. Fijn dat iedereen het lekker vond, was een nieuw (eigen) kruidenrecept, niemand heeft last van zijn maag gehad Wink

Profiel  
 
superpetur
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 914
Geregistreerd: 16-01-2004

Gepost: 10 november 2005 06:32 PM
  [ # 157 ]

Even een vraagje,
wie heeft het contact gelegd met Franse auto’s?
Antwoord mag wel in een pbeetje.
De ID/DS club is ook op zoek naar een sleutelruimte voor een paar keer per jaar, vandaar.
Alvast bedankt!

MVG, Peter

DS 23 ie Pallas 1973   Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 11 november 2005 02:35 PM
  [ # 158 ]

is onderweg

Animal triste post coitum

Profiel  
 
 
11 van de 11
« Eerste  < Vorige 9 10 11
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook