winterbanden en airco voor in de zomer.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Robin Visser schreef:winterbanden en airco voor in de zomer.
juist ja was eventjes te snel,of bedoelde de adverteerder dat er een extra bandensetje bij was misschien
? Dat zou pas mooi zijn.
was deze Limousine al voorbij gekomen? Niet belastingvrij, maar zo goed als nieuw en praktisch net ingereden.
Wat een schoonheid!
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Prestige uit 1979 in Vert Tamaris! “...en etat de marche”, nou dan weet je het wel

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Maar van eerste eigenaar, dus waarschijnlijk liefhebber. Hoeft niet slecht te zijn. Iets voor Sputnik?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zeker een hele bijzondere met deze kleur !!
ja, “...en etat de marche”, betekent dat er wat aan moet gebeuren, maar 1e eigenaar zegt ook wel wat !
en je moet er altijd wat aan doen met die leeftijd.
en wie gaat kijken en deze aan het NL register toevoegen ?!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- CX 2400 Super
Ik heb al op Sputnik gestemd
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Misschien is dit ook iets voor Sputnik, is waarschijnlijk Bleu Regate. Mooie kleur dus en een beetje knal. Even foto’s opvragen voor de staat van de auto en gaan met die banaan!

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Oh hou me tegen (kwijl kwijl kwijl)
Het valt vast tegen zo zonder diravi, en hoewel ik Roy geloof als hij zegt dat de kritieke punten roestvrij zijn (ik heb wel een positieve indruk over Citroy), zullen de kosten best op gaan lopen als je haar weer in concoursstaat wilt brengen. Maar MAN! Een 75-er 2000, de oudste bekende origineel-Nederlandse CX, met die PRACHTIGE wieldoppen, in een hele bijzondere en zeldzame kleur (Beige Vanneau), net zo oud als ikzelf (zelfs een dik maandje ouder, maar ik val toevallig op oudere vrouwen) en nog best betaalbaar (EUR 2150)...
NEE Jaac, eerst de XM verkopen en een garage bouwen
http://auto.marktplaats.nl/citroen/430909240-citroen-cx-2000-beige-dans-son-jus-1975.html

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
zit zelfs al een CX club sticker op
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- CX 2400 Super
jmmj schreef:NEE Jaac, eerst de XM verkopen en een garage bouwen
Dat zijn goede voornemens, maar ga de auto gewoon eens bekijken en laat ons dan nog even weten wat die goede voornemens in de praktijk waard zijn
Bij deze kun je vast oefenen op de bijrijders plaats Zo te zien een mooie leerset.
http://annonces.ebay.fr/viewad/Citroen-CX-Prestige-/5024862060
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
En toen dacht ik ...en een digitaal klokje links!!??.... en toen zag ik het rechtse stuur! Wel apart natuurlijk een strakke Prestige met een rechts stuur, redelijk uniek in NL als je dat hebt.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Strak? Ik zie een behoorlijke deur.
Verder is een rechts stuur in Nederland natuurlijk ook erg onpraktisch… Altijd leuk als je alleen in de auto zit en een parkeergarage in wil

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
parkeergarages en tolpoortjes zijn onpraktisch (maar niet onoverkomelijk), maar verder is het goed te doen, andersom heb ik het vaak genoeg gedaan en absoluut geen hinder van ondervonden.
Strak bedoelde ik natuurlijk naar verhouding tot de prijs
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa