Het is off topic, maar hier onder de seutelaars kan ik wellicht vinden wat ik zoek: een foudraal (b.v.k. canvas) waarin ik goed een set steeksleutels t/m 23 kan meenemen (dus tot 48mm brede vakken). Momenteel neem ik in de DS zaken mee in een linnen tasje, maar dat is zo onhandig: als je wat nodig hebt zoek je je de hele tijd rot. En een koffer neemt me te veel bagageruimte in.
Tips?

Totaal aantal Berichten: 2142
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
een lapje stof pakken en onder de naaimachine doorhalen? Dan kun je het geheel volgens eigen smaak en afmetingen maken…..

Totaal aantal Berichten: 249
- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
Gamma!
Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace

Totaal aantal Berichten: 323
- ID/DS DS 21 5 bvh
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
Bij de Hornbach hebben ze voor 3 euro een kleine foedraal van kunststof stof. Zeker geen topkwaliteit, maar toch handig voor een kleine gereedschapsset.
Hydro
Elle va comme les pompiers!
Hydro schreef:Bij de Hornbach hebben ze voor 3 euro een kleine foedraal van kunststof stof. Zeker geen topkwaliteit, maar toch handig voor een kleine gereedschapsset.
Bij Hornbach was ik hier in Heerlen al geweest en daar hadden ze niets en verwezen ze me naar andere winkels. Ik ben overigens meer op zoek naar een foudraal waar ook de 23 steeksleutels in kunnen (dus met 50mm als grootste sleuf)

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Ga naar de sloop, zoek een Toyota Starlet, kijk onder de mat in de achterbak en vind daar bij het reservewiel een setje gereedschap in een foudraal. In ieder geval in de P8-serie (‘90-‘96).
Ik zal vanmiddag even kijken wat de maten zijn, of een steek-23 er ook in past.
Volg je hart, gebruik je hoofd.

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Dat met die Starlet wordt hem niet, ik heb net gekeken en in feite zitten er maar 4 kleine vakjes in en de rest moet dan toch weer in één groot vak.
Volg je hart, gebruik je hoofd.