











































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Het is ook wel te doen, maar voor dagelijkse auto lijkt het mij niets.
In het verkeer heb je minder overzicht, en inhalen op B wegen kan ook lastig zijn…























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Dan toch maar deze belastingvrije (en op het oog net geprijsde) break turbodiesel?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Liever deze: http://link.marktplaats.nl/416765326 ook belastingvrij








Totaal aantal Berichten: 763
Geregistreerd: 08-11-2007
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Arjan Verkade schreef:Het is ook wel te doen, maar voor dagelijkse auto lijkt het mij niets.
In het verkeer heb je minder overzicht, en inhalen op B wegen kan ook lastig zijn…
Heb 3 jaar in Engeland rondgereden met een linksgestuurde auto (mn AX!) en heb dat nooit als problematisch ervaren. Een briefje met LINKS RIJDEN op het dashboard (als je een rit aanvangt en er is geen verkeer dan kun je dat nog wel eens vergeten ) en goed opletten, zoals je dat ook in Nederland doet… Inhalen op B-wegen kan wat lastig zijn maar zowel met de AX (1.1tje kwam leuk vooruit maar een beest was het niet…) als met deze Prestige (rustig zweven, hallo Arjan, het is geen GTi Turbo
) is dat toch zelden een issue.








Totaal aantal Berichten: 763
Geregistreerd: 08-11-2007
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Arjan Verkade schreef:Liever deze: http://link.marktplaats.nl/416765326 ook belastingvrij
Voor jou als onderdelen-auto?












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Haha, wel een beetje prijzig
Ik zou de airco graag hebben























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
25trd schreef:Dan toch maar deze belastingvrije (en op het oog net geprijsde) break turbodiesel?
deze is 3x zo goedkoop….. ik weet uit ervaring dat een origineel NL exemplaar niet rot hoeft te zijn….. Helaas pindakaas voor mij, als er een andere CX komt, komt er toch weer een série 2!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Een (auw….doet zeer aan je ogen) rode CxA prestige…...
http://citbitz.com/blog/ccofna-classifieds/sale/
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.



















Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Waaauw. De eerste keer dat ik dat lichte leer echt mooi vind!
Way out in the water, see it swimming.
Robin Visser schreef:De door Doro te verkopen zwarte 25IE Pallas:
Nu met wat meer foto’s
http://link.marktplaats.nl/431029434
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Is wel heel mooi
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Jammer van het grijze interieur. Zwart had em beter gestaan. Dat vind ik sowieso minder aan de latere serie 1, het interieur is bijna altijd lichtgrijs.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
De auto is erg netjes. Toch hoeft de kleur niet voor mij. Wel weer een echt strakke harde auto. Ik bewondering voor David, dat ie er toch maar weer één heeft gevonden.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Mooie auto
erg netjes gerold
Groetjes Harry
Zekers een mooie, ben gek op Noir Verni..maar is ze nou wel van D’Oro?? Er staat een andere naam bij.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!