




























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dat heb je serieus aangepakt! Hulde, ook voor het terugmelden hier. Veel plezier nu!
Citroen!






















Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Mooi dat die weer soepel draait.
En even wat wijsheid acheraf: In het WPH staat ook vrij uitdrukkelijk vermeld dat de verschillende onderdelen van het injectiesysteem niet zo maar uitwisselbaar zijn. Er staat een tabel in welke onderdeelversies met elkaar samengaan. Blijkbaar niet voor niets.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Klopt helemaal Brian. Daarom hebben we de vacuum doos mee vervangen. In het WPH staat echter niet bij welke ECU en vacuumdoos hoort bij een DX5 motor met een bepaald serienummer, alleen jaartallen. Er is dus een vroege serie DX5 motoren met een andere ECU en vacuumdoos dan de latere DX5 motoren…..
Citroentechniek is magnifiek!





























Totaal aantal Berichten: 10631
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Mooi dat het uiteindelijk toch opgelost is!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Blijkbaar hoorde deze ECU en vacuümdoos niet bij deze motor…..
Ik zweef nu dagelijks met mijn DS over de Nederlandse wegen. Echt genieten!