


























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat gaat ook lukken. Het lastige is dat geen deel hetzelfde is. Het rechter voorspatbord is langer dan het linker. De portieren hebben verschillende afmetingen. Geen portier is even hoog of even lang. Om dan te zorgen dat de ruimtes tussen de diverse delen zoveel mogelijk hetzelfde zijn, maakt het lastig.
Productiemarges.


























Totaal aantal Berichten: 7611
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Goh - ik dacht dat Chapron specialist was in plaatwerk in allerlei verschillende maten. Mooi om te horen dat Citroen zelf ook coach built kwaliteitstandaarden hanteerde
Hoe secuur je ook bent, je krijgt het niet perfect. De naadjes bij de motorkap en tussen de deuren enz. zullen nooit overal evenwijdig zijn.



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk.
Ach geef John een dag en het ziet er al beter uit
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Je zit nu veel te veel op de detais te letten.
Als de auto straks klaar is zie je er niks meer van,houd niet in dat het plaatwerk niet goed hoeft te hangen.
Maar als er bij de ene een millimeter meer of minder inzit zie je niet meer terug.
En voor de rest hoop ik dat mijn DAME er net zo mooi uit komt te zien.
vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.













Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Geduld wordt niet alleen een schone, maar ook heen héle mooie zaak Thijs!
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005












Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
wendela schreef:Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk....
Wat is dit voor custom? Lijkt wel geen deurgreep in die deur te zitten, en voor zit ook iets anders dan het welbekende kuiltje?
Wederom wat plaatjes. De tank is gemonteerd:
En het afhangwerk schiet ook aardig op terwijl John ook aan het dak bezig is:
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!


































Totaal aantal Berichten: 15738
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
bx-cannes schreef:wendela schreef:Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk....
Wat is dit voor custom? Lijkt wel geen deurgreep in die deur te zitten, en voor zit ook iets anders dan het welbekende kuiltje?
Zal wel een archieffoto van ‘the beast’ zijn.
‘t Wordt een auto voor het Conservatoire…
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
Nee hoor, deze gaat straks echt wel starten,

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
bx-cannes schreef:wendela schreef:Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk....
Wat is dit voor custom? Lijkt wel geen deurgreep in die deur te zitten, en voor zit ook iets anders dan het welbekende kuiltje?
“Huh? Moesten die achterportieren ook nog open kunnen?”
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Langzaam aan weer opbouwen:
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!






















Totaal aantal Berichten: 3844
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Zeer fraai! Wat een mooi werk!