28 van de 38
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »
   
CX 2000 Super 48-XP-22 van T(h)ijs
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 juni 2011 08:21 AM
  [ # 406 ]

Dat gaat ook lukken. Het lastige is dat geen deel hetzelfde is. Het rechter voorspatbord is langer dan het linker. De portieren hebben verschillende afmetingen. Geen portier is even hoog of even lang. Om dan te zorgen dat de ruimtes tussen de diverse delen zoveel mogelijk hetzelfde zijn, maakt het lastig.

Productiemarges.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7611
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 03 juni 2011 11:35 AM
  [ # 407 ]

Goh - ik dacht dat Chapron specialist was in plaatwerk in allerlei verschillende maten. Mooi om te horen dat Citroen zelf ook coach built kwaliteitstandaarden hanteerde Wink

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1257
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 03 juni 2011 11:43 AM
  [ # 408 ]

Hoe secuur je ook bent, je krijgt het niet perfect. De naadjes bij de motorkap en tussen de deuren enz. zullen nooit overal evenwijdig zijn.

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 03 juni 2011 12:23 PM
  [ # 409 ]

Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 03 juni 2011 07:26 PM
  [ # 410 ]

Ach geef John een dag en het ziet er al beter uit Wink

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 03 juni 2011 08:07 PM
  [ # 411 ]

Je zit nu veel te veel op de detais te letten.
Als de auto straks klaar is zie je er niks meer van,houd niet in dat het plaatwerk niet goed hoeft te hangen.
Maar als er bij de ene een millimeter meer of minder inzit zie je niet meer terug.
En voor de rest hoop ik dat mijn DAME er net zo mooi uit komt te zien.

vriendelijke groet frank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Rogier 1975
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004

- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Gepost: 03 juni 2011 11:42 PM
  [ # 412 ]

Geduld wordt niet alleen een schone, maar ook heen héle mooie zaak Thijs!

Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Profiel  
 
bx-cannes
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005

- GS/GSA 1220 Club
Gepost: 03 juni 2011 11:48 PM
  [ # 413 ]
wendela schreef:

Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk.

...

Wat is dit voor custom? Lijkt wel geen deurgreep in die deur te zitten, en voor zit ook iets anders dan het welbekende kuiltje?

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 08 juni 2011 08:11 PM
  [ # 414 ]

Wederom wat plaatjes. De tank is gemonteerd:

En het afhangwerk schiet ook aardig op terwijl John ook aan het dak bezig is:

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Gepost: 08 juni 2011 08:27 PM
  [ # 415 ]
bx-cannes schreef:
wendela schreef:

Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk.

...

Wat is dit voor custom? Lijkt wel geen deurgreep in die deur te zitten, en voor zit ook iets anders dan het welbekende kuiltje?

Zal wel een archieffoto van ‘the beast’ zijn.

Profiel  
 
Franq
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 746
Geregistreerd: 01-12-2006

- Dyane 6 AYCB
Gepost: 09 juni 2011 12:45 AM
  [ # 416 ]

‘t Wordt een auto voor het Conservatoire…

AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 juni 2011 12:49 AM
  [ # 417 ]

Nee hoor, deze gaat straks echt wel starten,  Wink

 

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 09 juni 2011 01:19 AM
  [ # 418 ]
bx-cannes schreef:
wendela schreef:

Het is te doen, hoor, maar dan heb je het over een heel ander niveau van plaatwerk.
Maar je hebt gelijk, je krijgt het nooit perfect zonder erg veel werk.

...

Wat is dit voor custom? Lijkt wel geen deurgreep in die deur te zitten, en voor zit ook iets anders dan het welbekende kuiltje?

“Huh? Moesten die achterportieren ook nog open kunnen?”

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 18 juni 2011 12:52 PM
  [ # 419 ]

Langzaam aan weer opbouwen:

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3844
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 18 juni 2011 04:39 PM
  [ # 420 ]

Zeer fraai! Wat een mooi werk!

Profiel  
 
 
28 van de 38
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook