Schade aan caravan
Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 301
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 05 september 2003 05:26 PM

Ben ik lekker een paar dagen met de caravan weggeweest. Geen problemen met de Xantia of caravan, lekker uitgerust. Helpt m’n schoonzoon met later om de caravan achter het huis te zetten, trekt ie hem met de zijkant tegen de zinken dakgoot van het schuurtje…pfff Evil or Very Mad
Zit er een gat in m’n wand, een scheur van zo’n 10 cm.
Heeft er iemand ervaring met reparaties? Is het zelf te doen?

Michaël,

Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km,  http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…

Profiel  
 
Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 301
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 05 september 2003 06:42 PM
  [ # 1 ]

Proberen we ook! Maar als dat niet gaat wil ik wel de goedkoopste manier uitzoeken om de caravan te repareren.
[zucht mode]Maar ja, de eerste schade moet er toch eens komen…[zucht mode off]
Onze vorige caravan was een Tabbertje van toen al 26 jaar oud. Hebben ze op de camping in Noord-Frankrijk, waar we eerder met de tent kwamen zo’n hoge balk geplaatst. Ik dacht om campers te weren en niet caravans. De gemeentelijke campings mocht je immers zo op. Niet dus. Kwam er een ventje achter ons aan met een stuk van ons dakraam. Was achter de kettingen blijven haken die aan de balk hingen. Twee nachten met een plank op het dak en toen het weer om dreigde te slaan toch maar bij een caravanboer een universeel dakraam gekocht. Lekker prutsen op de camping.
Deze caravan hebben we ook nog maar net, maar wel met een duurdere schade.
Trouwens met de Xantia had ik ook pech. Na een maand reed er iemand, ‘s nachts, een deuk in. De Xantia van onze buurman en de onze stonden altijd schuin tegenover elkaar. Met ruimte waar een vrachtwagen overdwars nog door kon. Maar nee hoor dat redden ze niet! Ik vermoed dat het een auto met aanhanger is geweest. Gelukkig dekte het waarborgfonds de schade. Maar het gevoel hè. Net een nieuwe (2e handse), eindelijk een auto die je kiest mede om zijn uiterlijk ipv praktisch nut of zuinigheid en dan knallen ze er een deuk in.
Maar goed er zijn ergere dingen in het leven. (Het niet in een Xantia kunnen rijden bijv. Wink )

Michaël,

Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km,  http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 06 september 2003 08:19 PM
  [ # 2 ]

Re: Schade aan caravan

Dagobert II schreef:

Ben ik lekker een paar dagen met de caravan weggeweest. Geen problemen met de Xantia of caravan, lekker uitgerust. Helpt m’n schoonzoon met later om de caravan achter het huis te zetten, trekt ie hem met de zijkant tegen de zinken dakgoot van het schuurtje…pfff Evil or Very Mad
Zit er een gat in m’n wand, een scheur van zo’n 10 cm.
Heeft er iemand ervaring met reparaties? Is het zelf te doen?

Ooit, een paar jaar terug stond in de KCK (Kampeer en Caravan Kampioen, uitgava van de ANWB) hoe je zoiets kan repareren. Ik zou eens contact opnemen met de ANWB ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook