Nieuw forumlid
greyman47
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 27-07-2011

Gepost: 28 juli 2011 12:17 AM

Hallo. sinds vandaag 27 juli heb ik mij als greyman47 aangemeld als nieuw forumlid. Mijn vrouw en ik rijden allebei een Citroën, zij nu haar 3.de en ik nu mijn 4.de. Ik bezit een C4 Picasso 5-zits en zij sinds 25 juli een C4 Ligne Business (1 jaar oud nieuwe type). Met deze laatste wagen hebben wij een probleem met de Bluetooth. Deze werkt weliswaar perfect maar bij inloggen van mijn Nokia met een kleine honderd namen met bijbehorende mobiele, kantoor en huisnummers worden niet alle of volledige alfabetnamen/letters getoond. Terug naar de dealer en ter plekke ook bij andere C3 Ligne Business of gelijkwaardige C3 hetzelfde probleem (in totaal 4 wagens getest). M.a.w. alle C3 nieuwe modellen met Bluetoothaansluiting hebben hetzelfde probleem. Tevens een DS4 en C5 met MyWay navigatie en Bluetooth getest en daar worden alle alfabetletters met bijbehorende tel.nummers perfect weergegeven.
Conclusie: er is dus een beperking in het geheugen van de module bij de C3. Wie heeft dezelfde ervaring of heeft een oplossing.
Mvrgr. greyman47

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 28 juli 2011 12:26 AM
  [ # 1 ]

De oplossing kan ik niet noemen, maar: Welkom hier!

Citroen!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook