2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Mativoire gaat out…. Hickory comes in
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 25 juli 2011 09:43 PM
  [ # 16 ]

Ik weet het: over smaak valt niet te twisten. Maar ik vind dat brun hickory op een DS3 dus niet mooi. Wellicht komt het door dat witte dak en dito velgen en is het met een zwart dak en zwarte velgen wel fraai. Tja, geef mij dan maar mativoire! En dat terwijl brun hickory erg mooi is op een C4, een C4P en een DS4. En dan dat fuchsiadak. Bah! Dat blauwe vond ik niet onaardig, maar dit? Nee, niet voor mij.

Profiel  
 
Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 02-01-2011

Gepost: 25 juli 2011 10:00 PM
  [ # 17 ]

Ik vond het Hickory op de C4 mooi, maar niet op de DS3 (of het moet in het ecchie wel mooi zijn als je er naast staat)
Ben blij met m’n Mativoire kleur.

Als ik nu een andere zou moeten kiezen zou ik gaan voor:
1 - Bleu belle ille met noir onyx dak
2 - Rouge sanguine met noir onyx dak
3 - Gris manitoba met noir onyx dak
4 - Noir obsedien met rouge carmen dak
De andere kleuren zijn er al voldoende (en Jaune pegasse en Rouge aden zijn niet metallic, dat wil ik zowieso niet)
Maar ik hoop de komende 4 jaar en 10 maanden met m’n huidige te mogen/kunnen doen

2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it

Profiel  
 
Nitro+
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 562
Geregistreerd: 13-03-2011

- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Gepost: 25 juli 2011 11:22 PM
  [ # 18 ]

Naar mijn mening is het probleem met Hickory dat het bij een bepaalde lichtinval een hele mooie bronze kleur heeft, maar bij een andere lichtinval dit zo is verandert in een poepkleur. En zo te zien lijkt die DS3 bij de verkeerde lichtinval te zijn gefotografeerd… Ik vind het in ieder geval maar niks. Sad

Daarnaast vind ik dat Citroën de dakkleur Blue Boticelli gewoon in het kleurenpallet had moeten laten zitten, dat Fuchsia ziet er ook niet uit en is verre van sekseneutraal…

Ben wel benieuwd hoe die nieuwe gouden daksticker er in het echt uit ziet.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 26 juli 2011 01:02 AM
  [ # 19 ]

Hickory lijkt mij ook meer geschikt voor grotere wagens. Ik had eerder wat flitsende kleuren verwacht, oranje of beige. Het kleurenpallet valt me best tegen, er zijn voor mij maar een paar aansprekende kleuren.

Profiel  
 
rutger84
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 26-07-2011

Gepost: 27 juli 2011 02:27 AM
  [ # 20 ]

Ik heb inmiddels een witte besteld met zwart dak maar begin nu toch enorm te twijfelen haha
Bij het zien van het filmpje van autoweek waarin de DS 4 onder de loep genomen wordt, vind ik de kleur ‘‘Hickory’’ erg mooi!
Echter op sommige foto’s vind ik de kleur niet zo mooi op de DS 3
Ik twijfel enorm of ik de dealer zal bellen met het verzoek de kleur te wijzigen

Profiel  
 
Fabian Wierth
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 503
Geregistreerd: 06-11-2010

Gepost: 07 augustus 2011 09:35 PM
  [ # 21 ]

Ik vind persoonlijk Hickory toch wel een erg mooie kleur.
Het is een kleur die je in het echt moet zien en niet op foto’s gezien het dus erg moeilijk vast te leggen is.
Als deze kleur er had geweest tijdens het bestellen van mijn DS3 dan had dit de kleur geworden.

Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook