Mededelingen van de ledenadministratie.
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 12 juli 2010 10:16 PM

Een korte mededeling (waar ook verder geen uitspraken over worden gedaan)

Mensen die handel bedreven met “citromobiel” of “vdzande” en die hem nu meer op het forum kunnen vinden, kunnen hem mailen op het bij mij bekende e-mailadres. Deze twee personen is zijn eigenlijk één persoon.

Jimmy is al vele malen van het forum verwijderd,

Keer op keer liet hij merken een enorm onbetrouwbaar persoon te zijn.

De laatste keer heeft hij beloofd om nooit meer terug te komen. Die belofte was helaas na een week al weer gebroken.

Een tijd geleden heeft hij van mij persoonlijk toestemming gekregen zijn laatste spullen op onze markt aan te bieden.  Ondertussen had hij ook weer een account aangemaakt en die werd uiteraard weer volop gebruikt. Zo te zien heeft meneer Pot maling aan alle regels, dus vandaar dat we wederom weer hebben besloten hem van het forum te verwijderen.


Tot zover onze info.. We kunnen nog pagina’s vullen, maar het lijkt me zo duidelijk genoeg.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan kun je me altijd een PB sturen.

 

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 26 augustus 2011 01:26 AM
  [ # 1 ]

Vorige week is “wendela"van het forum verwijderd.

Ik zal (hoewel we dat eigenlijk nooit doen) een korte uitleg proberen te geven.

Wendela heeft een lange historie, het is niet de eerste keer dat ze een ban krijgt, en ze weet ook precies wanneer je die krijgt.

Wendela heeft feitelijk haar ban te danken aan de uitspraak “klootzakken” in het café. Dit was niet de spreekwoordelijke druppel, want er lag intussen al een aardig plasje naast de volle emmer. Er zijn voorheen gebruikers in een veel eerder stadium buiten gegooid dan haar. Dit komt natuurlijk omdat ze net als veel leden intussen eentje “van ons” is. Een vaste bezoeker/gebruiker dus.

Naar aanleiding van die volle emmer zijn met haar een tijd geleden harde afspraken gemaakt. Wij houden ons precies aan die afspraak vast. Niets meer en niets minder.

Na haar tijdelijke ban volgend op haar opmerking in het café, kreeg ik een mailtje van haar met drie bijlagen. Deze bestonden uit diverse screendumps, waaruit haar onschuld zou moeten blijken. Zo gaat het elke keer, we zijn er intussen al aan gewend dat al onze worden gewogen, gekeerd en in ons nadeel uitgelegd worden. Mevrouw heeft in de gigantische berg vrije tijd die ze blijkbaar heeft een heel dossier weten aan te leggen. Dit doet ze op websites waarvan ze zelf zegt die nooit te bezoeken. Wij vinden dit ziek, doodziek zelfs. Als je op voorhand al printscreens maakt van het forum om je “ontploffing” goed te praten, ben je echt bezig op het verkeerde forum. Met dat in ons achterhoofd en de historie nog eens door gesproken te hebben,is besloten haar de toegang tot het forum te ontzeggen.

Ik zie op diverse plaatsen dat er druk wordt gespeculeerd over het hoe en waarom van het verdwijnen van gebruikers. Uiteraard grijpen we niet meteen in, maar merken dit aan als zeer onwenselijk. Het hoort niet op het forum thuis. Mocht je iemand missen, aarzel niet en stuur gewoon een van ons een pb. We antwoorden daar altijd op!  Verwacht alleen geen uitgebreide discussie, we houden dit kort en bondig.

Wat ik verder nog kwijt wil is het volgende.

Ook in deze zaak is er over en weer een beetje gepest en beledigd.
Ik heb de afgelopen dagen een heel groot stuk van het cafe gelezen en heb geconstateerd dat dit narren naar elkaar “normaal” is. Volgens de regels mag dit niet, maar als we op dit narren moeten gaan letten, heeft wellicht het cafe geen bestaansrecht meer. We verwachten dat jullie dit zelf een beetje in de hand houden. Dit gaat tenslotte al jaren zo en merken we aan als cafepraat. (net echt)Als er iemand zich aangevallen voelt terwijl hij zelf natuurlijk niet meedoet, moet hij dat gewoon aangeven via pb aan een mod of aan het lid in kwestie.

Ik denk dat ik het zo wel een beetje duidelijker heb gemaakt.

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook