aankoop gids XM
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 28 juni 2004 01:06 PM

Wie weet er een goede aankoopgids te staan ergens voor de XM?
omdat de aanschaf van een goede bus een beetje in de vergetelheid is geraakt, ga ik maar een 500-1000 euro XM kopen denk ik. ik rij nu al dik 3 jaar in dezelfde auto en ik MOET nu gewoon weer es wat anders hebben.

ik kan op http://www.xmclub.nl/ niet echt een aankoopadvies vinden.
wellicht dat we met alle leden hier samen wat kunnen maken ?!

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 31 juli 2004 02:07 PM
  [ # 1 ]

Het begint toch steeds meer te jeuken de laatste tijd. Met name tijdens mijn vakantie in Frankrijk, na het zien van meerdere XM’s. Begin ik toch steeds meer te twijfelen om de Opel een keer in te gaan ruilen voor een XM.

Welk type is het beste in aanschaf en welke kun je beter laten staan.

Hoe zijn de diesel uitvoeringen van de XM?

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 31 juli 2004 04:33 PM
  [ # 2 ]
punky schreef:

Het begint toch steeds meer te jeuken de laatste tijd. Met name tijdens mijn vakantie in Frankrijk, na het zien van meerdere XM’s. Begin ik toch steeds meer te twijfelen om de Opel een keer in te gaan ruilen voor een XM.

Welk type is het beste in aanschaf en welke kun je beter laten staan.

Hoe zijn de diesel uitvoeringen van de XM?

Lees eens mee op http://autos.groups.yahoo.com/group/XMNL/
Dan lees je wat er allemaal mis kan gaan met een XM…  Laughing

Ik was eerst op zoek naar een 3.0 V6, lijkt me toch wel leuk zoveel power, maar ik geloof dat ik met m’n 2.0i zonder ABS en zonder airco toch wel een goeie koop heb gedaan. Je kan overal makkelijk bij bijvoorbeeld. Hoe meer electrisch, hoe meer kans dat het kapot kan natuurlijk.
Het “echte” autorijden is natuurlijk met 40+ºC in je wagen, raampjes open armpje, op z’n Frans, bungelend naast je portier met een bloedsnelheid, zonder te remmen, door het landschap zoeven…  Wink

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 01 augustus 2004 01:56 PM
  [ # 3 ]

Bedankt voor de tip.

Bij ons in de buurt staan volgens autotrack alleen maar 2.0’s te koop.

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 01 augustus 2004 02:08 PM
  [ # 4 ]
punky schreef:

Bedankt voor de tip.

Bij ons in de buurt staan volgens autotrack alleen maar 2.0’s te koop.

Ongelooflijk hoeveel XM’s er te koop staan… 149 stuks, daar moet toch ergens de jouwe tussenstaan? Wink

Ik zou gewoon eens een paar interessante exemplaren gaan bekijken om te vergelijken en eens kijken wat voor gevoel je erbij krijgt.

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 02 augustus 2004 11:15 PM
  [ # 5 ]

Zal ik binnenkort eens gaan doen, maar het heeft geen haast. Mijn vectr@ voldoet nog steeds, maar orienteren kan nooit kwaad!!! Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook