ha, mielcitrofielDS, die heb ik ook!
comfort: ligt aan de klasse, algemeen: 2 sterren
Prestaties: 3 sterren
betrouwbaarheid; 0 sterren
kosten: 1 ster, zo’n beetje elke auto is goedkoper wanneer je niet in bezit bent van dat plastic pasje,
overall: 2 sterren.
Ik denk dat ik nog liever een oude amerikaan of een auto van british leyland rijdt qua betrouwbaarheid dan het blauw-gele monster. Voordeel is natuurlijk wel een eigen chauffeur.
ID 19 P ‘63
2cv6 club ‘87
oui, oui, la bonne vie!
Het blauw-gele monster is pure noodzaak, helaas. Toch dat liever dan m’n geliefde DS door de pekel opgevreten te zien worden…














































Totaal aantal Berichten: 43461
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
hen123drik schreef:Ik denk dat ik nog liever een auto van british leyland rijdt qua betrouwbaarheid dan het blauw-gele monster..
Het enige verschil qua betrouwbaarheid tussen een BL product en de Gele Slak is dat mensen niet gauw voor een BL product spingen. Verder is het beiden even slecht.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
De winterkar:
En de GSA afgelopen winter:
Als het even kan neem ik zelfs in de zomer lekker de trein. Rustig zitten, laptop mee en in de meeste treinen WiFi, natuurlijk wel eens vertraging, maar nooit in een file gestaan?? En belangrijkste voor mij: aantoonbaar beter voor het milieu en het broeikas effect.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper