2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
andere motor
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 december 2005 01:57 PM
  [ # 16 ]
winnetou schreef:

Ik denk ook dat het oom agent volkomen worst zal zijn, zolang je je maar normaal gedraagt op de weg. De boogiemannen zijn volgens mij eerder afkomstig van de Douane en de verzekeringsmaatschappijen.  Wink

Er hebben nu 2 verschillende experts van verzekeringsmaatschappijen gekeken naar schade aan de Turbo D12 afgelopen jaar. Ik heb geen klachten gehad Wink. Misschien omdat het ivm de schuldvraag ook niet terzake deed. De eerste keer was het ook een expert van de tegenpartij. Die houden toch wel van spijkers op laag water zoeken.

Profiel  
 
mg_xpower
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 27-10-2005

Gepost: 09 december 2005 04:00 PM
  [ # 17 ]
mpostma schreef:

Mijn praktijkervaringen wijzen uit dat dit klopt. Politie agenten zijn ook helemaal niet opgeleid om alle motorconfiguraties te herkennen.

Die gast heeft “TURBO” laten CNC-en op zijn kleppendeksel. Oom agent moet wel erg slapen willen ze dat over het hoofd zien Laughing

mgf.be forum member

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 december 2005 04:03 PM
  [ # 18 ]
mg_xpower schreef:
mpostma schreef:

Mijn praktijkervaringen wijzen uit dat dit klopt. Politie agenten zijn ook helemaal niet opgeleid om alle motorconfiguraties te herkennen.

Die gast heeft “TURBO” laten CNC-en op zijn kleppendeksel. Oom agent moet wel erg slapen willen ze dat over het hoofd zien Laughing

Dat soort optische pimperij heb ik gelaten voor wat het was (zie mijn website hieronder).

Profiel  
 
mg_xpower
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 27-10-2005

Gepost: 09 december 2005 05:48 PM
  [ # 19 ]
mpostma schreef:

Dat soort optische pimperij heb ik gelaten voor wat het was (zie mijn website hieronder).

De PVC buizen zouden iig bij mij wel argwaan opwekken Wink Hoeveel PK had je normaal gezien ? 70 of 90pk waren die dieseltjes toch ? En het nieuwe blok heeft er 110 ? Iig een leuke conversie

mgf.be forum member

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 december 2005 06:01 PM
  [ # 20 ]
mg_xpower schreef:
mpostma schreef:

Dat soort optische pimperij heb ik gelaten voor wat het was (zie mijn website hieronder).

De PVC buizen zouden iig bij mij wel argwaan opwekken Wink Hoeveel PK had je normaal gezien ? 70 of 90pk waren die dieseltjes toch ? En het nieuwe blok heeft er 110 ? Iig een leuke conversie

Meeste PVC is er al wel weer uit.

Ik heb al die dieselmotoren gehad Razz Origineel 71 pk ongeblazen diesel, daarna 3 jaar een 90 pk turbodiesel en nu de 110 pk turbodiesel. Alleen jammer van die laatste schade

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 09 december 2005 10:54 PM
  [ # 21 ]
mpostma schreef:

Er hebben nu 2 verschillende experts van verzekeringsmaatschappijen gekeken naar schade aan de Turbo D12 afgelopen jaar. Ik heb geen klachten gehad Wink. Misschien omdat het ivm de schuldvraag ook niet terzake deed. De eerste keer was het ook een expert van de tegenpartij. Die houden toch wel van spijkers op laag water zoeken.

heb je dan niks doorgegeven bij de verzekering over het veranderen van de auto Confused:

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook