2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Wat is jouw favoriet?
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 27 april 2004 08:02 PM
  [ # 16 ]

Ik bedoel ook niet dat de eend niet op de snelweg kan!
maar daar zou ik lekker de xant voor pakken! met vrouw en kinderen
mijn zuster had een eend en geloof me bank er uit, rechter voorstoel eruit,
2 houten tengels erin en 10 gipsplaten van 3,60meter!!!!!!
en na een rit van 10 kilometer alles nog heel (behalve de tengels want die gingen nogal vaak over de grond!)

 

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 april 2004 12:58 AM
  [ # 17 ]
René van Maren schreef:

(...)na een rit van 10 kilometer alles nog heel (behalve de tengels want die gingen nogal vaak over de grond!)

Wat verwacht je dan ? Dat je na die rit met een veegwagen er nog eens langs moet om restjes Eend op te vegen ? Een Eend kan alles ! Sommige Eenden zijn zelfs terreinwaardiger dan een Landrover.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 28 april 2004 01:23 AM
  [ # 18 ]

helemaal mee eens

 

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 01 mei 2004 02:57 AM
  [ # 19 ]

ik ben bang dat ik zojuist de eerste stem op de C3 heb uitgebracht…


misschien dat ik m’n mening nog moet herzien als ik zondag a.s. de Citromobile beurs gezien heb…

want als ik voor historie moet kiezen wordt het moeilijk, daarbij vind ik zowel DS als TA fraai.

En ik zou m’n aanstaand zwager een plezier doen door op CX te stemmen.

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Matthijs Spaa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 58
Geregistreerd: 09-07-2004

- Saxo 1.4i SX automaat
- C1 Ambiance 5-deurs Sensodrive
- C1 Séduction+ 3-deurs
Gepost: 27 juli 2004 08:39 PM
  [ # 20 ]

Ik heb nog geen stem uitgebracht. Want ik twijfel toch tussen deze onderstaande types:  Confused

Dit zijn mijn favorieten:

- BX
- XM
- Xantia
- DS
- CX

gr.

Matthijs

Profiel  
 
Richard Kruizinga
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 194
Geregistreerd: 14-07-2004

Gepost: 28 juli 2004 07:25 PM
  [ # 21 ]

Ik vind de CX veruit de mooiste Citroën, vooral met al dat leer erin. Helaas is het ronduit een slechte auto, en daarom heb ik de op 1 na mooiste Citroën:XM.

Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 28 juli 2004 07:51 PM
  [ # 22 ]

Tsja, de volgende citroen’s wel eens gereden of gehad.
AX, BX, CX, XM, Xantia, Saxo, Visa, Eend, DS.

Maar wat was nu de favoriet???
In elk geval wel een hydropneumaat.

Tsja, DS, super auto, rijdt heerlijk, BX, heel veel lol aan gehad, en wil er nog steeds graag weer eentje bij hebben en de xantia is ook geweldig maar denk toch dat mijn ultieme cit de CX is. Die is echt geweldig Very Happy

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 06 augustus 2004 04:25 PM
  [ # 23 ]

Een XM Arrow  coole hydraulische vering Arrow strakke lijnen Arrow  patserig spoilertje Arrow  groot Arrow  breed Arrow  wat wil een man nog meer…  Mr. Green

Oja, ze schijnen niet te roesten...

 

 

Een SM heeft ook wel stijl natuurlijk…  Rolling Eyes

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 06 augustus 2004 10:52 PM
  [ # 24 ]

Tja, toch voor de DS gekozen. 10 jaar DSpécial rijden vergeet je natuurlijk niet 1-2-3. Al moet me van het hart dat ik ook met veel weemoed -steeds meer eigenlijk- terugdenk aan onze witte GSA Spécial, de eerste echte nieuwe auto die we kochten in 1982. Wat reed dat ding fijn. En natuurlijk de satellietjes! Cool
GS was miskoop van de maand Evil or Very Mad , Visa was leuk maar in alle opzichten te klein, BX heb ik nu ook weer (na 6,5 jaar een Leader te hebben gereden voordat de DS kwam) en een Xant heb ik ook. Dus droom ik weg bij de DS (of eigenlijk een 2e neus ID Cool )

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 301
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 07 augustus 2004 02:42 PM
  [ # 25 ]
Dagobert II schreef:

Als moderne auto heb ik gekozen voor de Xantia. (Ik denk dat de Xantia wel tot de klassiekers gaat behoren, al was het alleen al om het zakken. (Bij de eerste modellen dan.))
Als ik ruimte, tijd en vooral geld had kwam er ook nog een GS of GS/A of misschien een CX.
De DS vind ik ook mooi, maar ik vind het ook een beetje een huisartsen-/binnenhuisarchitektenauto. Terwijl ik er liever een Jean Gabintype in zie zitten.
Met de nieuwste generatie Citroëns heb ik helemaal niets. Als ik een nieuwe auto zou kunnen/willen kopen stapte ik denk over naar Peugeot.

Oh ja… Een Burton lijkt me ook wel wat.

Vooral nu! Cool

Michaël,

Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km,  http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…

Profiel  
 
DirkJan2004
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 103
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 08 augustus 2004 07:59 PM
  [ # 26 ]

Ai Ai…leuk topic….maar ook erg moeilijk zo’n keuze…
Ik voel me als een kind in een snoepwinkel…ik weet niet wat ik wil kiezen…ik wil eigenlijk alles!!

Maar ja…op nr. 1 komt toch de CX voor mij, prachtige wagen, erg chique….maar ondertussen ook een scheurijzer… (kent iemand de Duitse Tatort series met Schimanski?? Die gast reed in een afgeragde CX….af en toe kromme tenen als ik zag hoe er mee werd omgesprongen, maar ondertussen ook gaaf om zo te kunnen scheuren met een CX!!)

Mijn natte droom;...een gitzwarte CX 2.5 GTI….

Op nr. 2 de XM….voor mij de nieuwe CX, het enige vliegtuig waarmee je de openbare weg op mag!  Wink  Heb er helaas nog nooit in gereden.  Sad

Gedeelde 3e plaats voor de Xantia en de DS.
De DS is op en top Citroën, maar die Xantia is ook nog wel erg Citroën!
Heb een paar keer in de Xantia 1.8 16v Break van mijn schoonvader gereden. Erg fijn rij-ijzer!

Maar voor nu is mijn ZX’je ook nog best. Redelijk comfortabel, mist alleen het eigenzinnige van Citroën. Nog even doorsparen en doorstuderen en wie weet….

Citroën ZX 1.4i, Citroën ZX 1.9 Volcane, Citroën ZX 1.6i Aura. Nu tijdelijk even een Panda (sorry!) tijdens het sparen voor een nieuwe Citroën….

Met een Panda lacht iedereen je uit! (of…hoe ging die slogan ook alweer?) Wink

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook