Strip aan de zijkant vlekkerig
Morloff
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 11-03-2011

Gepost: 05 mei 2012 10:30 PM

Hallo allen,

Ik ben de gelukkige eigenaar van een DS3 blauw / wit eHDi. Aan de zijkanten van de auto loopt een grote metaalkleurige strip. Helaas begint deze een jaar na dato behoorlijk vlekkerig te worden. Flink naschrobben na een wasbeurt heeft geen zin. Ik weet alleen niet wat ik moet gebruiken om m weer mooi te krijgen. Alle tips zijn welkom!

Met vriendelijke groet,

Marcel van Langen
Morloff
marcelvanlangen.com
ikbeneenipad.nl

Profiel  
 
Iwanb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 962
Geregistreerd: 21-04-2011

Gepost: 05 mei 2012 10:34 PM
  [ # 1 ]

Een goed polijstmiddel met een applicator pad doet wonderen. Vervolgens uitwrijven met een microvezeldoek en in een goede beschermlaag zetten. Voorgaande is ook,van toepassing voor de rest van je auto! Succes!

Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0

Profiel  
 
Ann
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 17-08-2011

Gepost: 06 mei 2012 06:19 PM
  [ # 2 ]

Dit had ik ook, totdat iemand op de meeting zei dat je dan D2 Super Polish (bij de benzinepomp) moet gebruiken. Uitwrijven en oppoetsen en weg vlekken! Bij mij in ieder geval….

Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)

Profiel  
 
Morloff
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 11-03-2011

Gepost: 07 mei 2012 10:09 PM
  [ # 3 ]

Hai allen,

Dank voor de tips! Het was hard werken, maar de vlekken zijn weg. Bij nadere inspectie bleken ze ook overal te zitten: op de buis van de spiegels, alle chromen strips en dus ook die grote strips aan de zijkant. Ik heb zelf (maar meer omdat ik dat toevallig had liggen) Mantis Scratch Remover gebruikt. Werkte het beste van alle middeltjes die ik had staan. Maar goed, al met al toch een flink uur staan schrobben. Nogmaals dank voor de tips!

Met vriendelijke groet,

Marcel van Langen
Morloff
marcelvanlangen.com
ikbeneenipad.nl

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook