1 van de 7
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
MyCitroën
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 19 mei 2012 01:04 AM

Zijn er meer mensen die MyCitroën niet aan de praat krijgen?
Heb al gemaild en gebeld en bevestigings mail ontvangen maar het doet het gewoonweg niet.

Status is oranje(?)
SERVICES DIE WORDEN GEACTIVEERD

Zou dat betekenen dat er nog aan gewerkt wordt? (die 30 dagen zijn al voorbij)

Profiel  
 
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 19 mei 2012 02:22 PM
  [ # 1 ]

Harry

Misschien heb je wat aan de volgende linkjes.

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/211647/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/210681/P0/

Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat het eindelijk werkte. Het is belangrijk dat je de gegevens (chassisnr van de auto en je eigen inloggegevens) doorgeeft bij de dealer. Die moet die gegevens dan weer verwerken. Pas daarna kan MyCitroen operationeel worden.

Het is dus NIET voldoende om op de site van MyCitroen zelf alle gegevens in te voeren, en een account aan te maken.

Suuk6

Frank

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 20 mei 2012 12:51 AM
  [ # 2 ]

Ooops

Ik gaf aan in mijn vorige post dat er al 30 dagen voorbij waren, maar dat is helemaal niet waar.
Er zijn pas 26 dagen verstreken.

Maar als het goed is….....

Geachte heer Bosch,

Wij hebben net een bevestiging gehad van de verantwoordelijke afdeling dat uw gegevens aangaande MyCitroen/E-Touch gekoppeld zijn en als het goed is kunt u de dienst nu activeren.
Het systeem zal binnen 1 en 30 dagen optimaal functioneren.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft kunt u contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Lies Van Der Linden

Citroën Klantenservice

Bij deze:
Mijn excuses

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 20 mei 2012 06:12 PM
  [ # 3 ]

Ik hoop niet dat je je al te zeer verheugt op MyCitroen want je hebt er geen r*k aan. En dan overdrijf ik niet cool smirk

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 20 mei 2012 06:22 PM
  [ # 4 ]

Jaah.. Dat kan jij nou wel zeggen….
Maar het zit er op dus dan moet ik het ook kunnen gebruiken.
Of ik er nou wat aan heb of niet. Wink

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 20 mei 2012 06:36 PM
  [ # 5 ]

@Frie:
Heb jij het ook al op je smartphone (als je die hebt) geprobeerd?

Profiel  
 
knarfield
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 06-01-2007

- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Gepost: 20 mei 2012 10:02 PM
  [ # 6 ]

@allemaal

Of je wat aan MyCitroen hebt of niet mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Het is wel leuk om je gemiddelde brandstofverbruik te bekijken, en zien of een aangepaste rijstijl het verbruik omlaag brengt.
Via de app werkt het goed op de iPhone.

Ik heb 1 keer een storingsmelding op MyCitroen gehad, zonder dat deze door de boordcomputer gemeld werd. Dus voor mij heeft het al nut gehad.

En zoals Harry al zegt. Het zit erop dus is het leuk om het werkend te krijgen.

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 23 mei 2012 09:09 PM
  [ # 7 ]

Kan dit niet beter een sticky topic in het hoofdstuk elektrisch worden? De DS4 is niet de enige met eTouch. Ook bij mij werkt het na meer dan een maand nog steeds niet. (code E22: auto wordt niet herkend).

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 25 mei 2012 01:57 AM
  [ # 8 ]

Bij mij was het code E20 (e-mail adres wordt niet herkend)
Ik heb een mailtje naar de klantenservice van Citroën gedaan en zij hebben er werk van gemaakt.

Nu rustig afwachten dus…..

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 25 mei 2012 09:34 AM
  [ # 9 ]

Ook ik heb bijna 3 weken geleden de klantenservice gemaild. De ontvangstbevestiging kwam meteen, maar verder lijkt er niets te gebeuren daar.

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 25 mei 2012 01:16 PM
  [ # 10 ]

We wachten gewoon rustig af…. nog een paar dagen en dan mail ik weer met die aardige mevrouw.

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 13 juni 2012 08:04 PM
  [ # 11 ]

En, al opgelost? Bij mij krijgen ze het niet voor elkaar.

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 13 juni 2012 10:37 PM
  [ # 12 ]

Wat een gepruts cool smirk

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 13 juni 2012 11:59 PM
  [ # 13 ]

Bij mij werkt het ook nog niet. En ik kan verdorie dat mailtje ook nergens vinden.
Dan binnenkort maar effe een nieuwe sturen.
Wordt vervolgd…......

Profiel  
 
mads3
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 04-11-2010

- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Gepost: 15 juni 2012 10:16 PM
  [ # 14 ]

Na diverse mails,en telefoontjes werkt het bij mij na bijna een jaar nog steeds niet!!!
Citroen geeft aan dat er problemen zijn,wie weet gaat het ooit nog werken?

DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 16 juni 2012 01:38 AM
  [ # 15 ]

Gewoon stug volhouden! Wink

Profiel  
 
 
1 van de 7
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook