2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
CD wisselaar
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 21 december 2005 03:55 PM
  [ # 16 ]

Clarion is tussen de OEM C5 radio en de huidige series, al overgegaan naar een ander systeem. Dwz, dat nieuwere Clarion wisselaars (met CeNET) niet direct met een oudere radio te verbinden zijn. Van de Clarion site:

Kan ik een oudere Clarion CD/MD wisselaar aansluiten op een nieuw toestel met Ce-NET ?
 
De oudere wisselaars werken met C-bus besturing. Gebruik Clarion interface RCB138 om een C-bus wisselaar aan te sluiten op de nieuwere Ce-NET toestellen.


De oude is IIRC de Clarion CDC635 (met C-BUS) of de CDC634, de nieuwe (met CeNET) is de Clarion DC-Z628.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de C5 C-BUs heeft of toch CeNET.

Het lijkt me sterk dat andere merken dan wel zo maar compatibel zijn. Gelukkig kost een passende Clarion wisselaar je de kop niet.

Wil je het echt weten, dan zou ik een mail sturen naar Clarion (via http://www.clarion-eu.com/nl/) en rechtstreeks vragen of een bepaalde type wisselaar bij je radio past.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
V strom
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 29-04-2005

Gepost: 22 december 2005 01:15 AM
  [ # 17 ]

Bij de citroëndealer vragen ze 358 euries voor een wisselaar, dat vind ik een nogal buitensporig bedrag Sad .
Daarom wil ik graag een duidelijk antwoord van iemand die weet welke type in een C5 van 2001 kan.
Bij 2 dealers wezen vragen en die zeggen dat ze niet eens weten welk type erin moet, dat dat er niet opstaat.
ik hoop dat Oldenhage raad weet. Omdat ik niet bereid ben om 358 eurie uit te geven daar ze ook voor 100 euro aangeboden worden.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook