

























Totaal aantal Berichten: 7616
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Dat denk ik ook - maar het heeft wel wat, dat dinky toys rood metalic.





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Nog een Prestige vann onze oosterburen van CX Basis en tja je moet er maar van houden….
Mark
CX 2000 pallas ‘78
yuk
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93




















Totaal aantal Berichten: 1907
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Wat ik als citroen freak spijtig vind bij zo’n restaurtie werken, (sorry hiervoor)dat de embleems achteraan de kofferklep niet meer juist geplaatst zijn, type is links en merk is rechts altijd zo geweest met de vroegere modellen.
Maar los daarvan ‘t is wel een mooie in deze twee kleurige tint, uitgezonderd de velgen dat past echt niet op deze beauty.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.












































Totaal aantal Berichten: 27979
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
vtske schreef:Wat ik als citroen freak spijtig vind bij zo’n restaurtie werken, (sorry hiervoor)dat de embleems achteraan de kofferklep niet meer juist geplaatst zijn, type is links en merk is rechts altijd zo geweest met de vroegere modellen.
Dat vind ik ook altijd zo jammer, je ziet direct dat het niet klopt.
Helaas zie ik het gewoon te vaak. Zo lastig is het toch niet om het terug te plaatsen waar het hoort?
vtske schreef:Wat ik als citroen freak spijtig vind bij zo’n restaurtie werken, (sorry hiervoor)dat de embleems achteraan de kofferklep niet meer juist geplaatst zijn, type is links en merk is rechts altijd zo geweest met de vroegere modellen.
Maar los daarvan ‘t is wel een mooie in deze twee kleurige tint, uitgezonderd de velgen dat past echt niet op deze beauty.
Ik zou graag deze velgen in 16 inch onder mijn CX turbo zien, maar dan wel in het zwart moderne banden zijn een stuk goedkoper en beter dan de TRX banden.
Ieder zijn ding zoals ze zeggen.
Harry.
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS












































Totaal aantal Berichten: 27979
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is dat wat je echt wil?
Of wil je het liefst betaalbare moderne banden op de TRX velgen?
Was dat maar een echt optie….
[edit mod] onnodige quote gewist[/edit mod]
Die optie is er niet, dus evt andere velgen.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Voor degene die een donor CX met airco (of groot reparatie project) zoekt
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=579056&from=0#
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:Voor degene die een donor CX met airco (of groot reparatie project) zoekt
![]()
helemaal ondoenlijk lijkt het me ook niet om deze dame weer op de weg te krijgen ...
hier nog wat andere mogelijkheden, al hebben die geen airco:
CX 20 met die km-stand en de staat van het interieur is de prijs best redelijk;
serie 1 familiale diesel mooie combi ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
en dan deze CX 2000 uit 1978;
ik heb het gevoel dat het onderhuids best nog weleens een leuke CX kan zijn en dat je voor die 700 euries een hele tijd kan rondrijden, (Nee, ik ken de verkoper niet )
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

























Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Je link verwijst naar de voorpagina van het forum…
Vergis je niet in die witte schade-CX. Die is echt gewoon economisch total loss. Er gaat toch best wat tijd en geld zitten in het vervangen van het front, buitenscherm, motorkap en spuiten van de hele neus. En dan moet je nog hopen dat er niks rechtgetrokken hoeft te worden. Ik heb ooit eens geïnformeerd naar een schade-break met zo’n schade (iets erger dan dit), die kwam qua aanschaf, arbeid en onderdelen ook ‘gewoon’ op 8.000 euro uit. Maar de basisprijs van die auto was ook wel een factor 2,5 hoger.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)












































Totaal aantal Berichten: 27979
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja die witte turbo heeft dikke 3 ton gelopen, met zo’n schade is het dan denk ik wel klaar…





















Totaal aantal Berichten: 2949
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Mulder schreef:Je link verwijst naar de voorpagina van het forum…
![]()
Vergis je niet in die witte schade-CX. Die is echt gewoon economisch total loss. Er gaat toch best wat tijd en geld zitten in het vervangen van het front, buitenscherm, motorkap en spuiten van de hele neus. En dan moet je nog hopen dat er niks rechtgetrokken hoeft te worden. Ik heb ooit eens geïnformeerd naar een schade-break met zo’n schade (iets erger dan dit), die kwam qua aanschaf, arbeid en onderdelen ook ‘gewoon’ op 8.000 euro uit. Maar de basisprijs van die auto was ook wel een factor 2,5 hoger.
Als ik het linkerscherm zo op de foto zie !!!!
Rechtsvoor geraakt als je daarbij de vouw in het scherm lv boven het wiel ziet zitten en de naad van het scherm t.o. het linker voorportier lijkt hij me niet echt recht meer !!!