





















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ik heb die witte Turbo gezien (in het echt dus) en deze is er zeker wel veel erger aan toe dan die Break waarover mulder het heeft, omdat de schade veel dieper zit. Die Break had alleen een licht knikje in één scherm, hier moet in elk geval één hele nieuwe op en die andere is ook geknakt.
Bovendien ben ik bang dat het subframe geraakt is. Maar ze bleef niet lopen (luchtslang eraf aan intercooler + blauw relais zat bekneld) dus ik kon haar niet in de hoogste stand bekijken om het subframe te zien.
Dus inderdaad, economisch beslist niet haalbaar die witte nog te herstellen, spijtig genoeg.
P.s. In die Break die je dus noemde, zat uiteindelijk ruim 60 uur werk en dat was zonder cosmetisch werk zoals spuiten. Wees dus maar blij dat je die geskipt hebt.
Mulder schreef:Maar de basisprijs van die auto was ook wel een factor 2,5 hoger.
Huh?? Was de basisprijs echt 2350??? Nee toch zeker??
Zo ja: wat een oplichters!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Leg er 150 piek bij en je hebt een mooi dieseltje!
Voor de mensen die wel belasting willen betalen; een ‘89er Limo!
Setje leer voor in deze lekkere Limo!? Lijkt me niet te duur…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

























Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
@Leo: weet ik niet meer zeker hoor, wat die lui uit Raamsdonksveer ervoor vroegen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Vast een woekerprijs!
Anyway… inmiddels is die wagen geheel Motip-matzwart heb ik laatst gezien.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

























Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik ook, kwam hem laatst tegen op de snelweg.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)









Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Neenee, praxis matzwart!
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo

















Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Ik wil hier gaan kijken… Kan iemand er iets zinnigs over zeggen? Volgens de eigenaar geen roest…
Of deze GTI in Spanje wel ver weg maar dan heb je ook wat en met airco!!!
Kan iemand er iets zinnigs over zeggen? Volgens de eigenaar geen roest…
Kan er verder weinig over zeggen alleen dat de auto alweer eventjes te koop staat en op LBC staat ze ook
Ziet eruit als een strakke bak,met ABS,airco en leer is het plaatje natuurlijk wel compleet.




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Tja , die Spaanse.
Ik zou eerder voor de 25 GTi gaan dan voor de 2400 GTi.
JW












































Totaal aantal Berichten: 27979
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
AZ schreef:Ik wil hier gaan kijken… Kan iemand er iets zinnigs over zeggen? Volgens de eigenaar geen roest…
Valt zo via de foto’s weinig aan op te merken…
Lijkt een nette auto, en ik zei er weinig aan wat verprutst is aan de buitenkant.
Als die echt nagenoeg roestvrij is dan kan je er een mooie auto aan hebben zo te zien

















Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Ok thanks






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
wat die GTi Turbo betreft, de uitlaat dient vervangen te worden, motorsteun(en) ook, staat in de advertentie. is een Franse wagen, dus der zal nog wel iets aan zijn, maar langs de andere kant, voor 2500€ een ‘goede’ turbo is niet veel geld.
PS, en als je die ronde koplampen maar niks vindt, ik heb wel interesse, en kan je dan gerust de originele koplampen met ingebouwde verstraler bezorgen.