2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Help een aspirant CX rijder
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 25 april 2005 03:05 PM
  [ # 16 ]

Deuren gaan bij CX’en altijd, en zijn niet zo moeilijk te vervangen, dus daar moet je een beetje doorheen kijken. Als de dorpels en het subframe goed zijn, dat is veel belangrijker. onderand achterklep en randen van de motorkap zijn ook geliefde roestplekken, maar niet dingen om de auto te laten staan. Dorpels, subframe, en andere structurele delen (en tot op zekere hoogte de voorschermen, ook weer iets lastiger)  is een ander verhaal. Mijn gti heeft uitstekende deurventilatie, en dat maakt eigenlijk alleen wat herrie bij het rijden, maar deuren zijn te vervangen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 23 december 2005 01:01 AM
  [ # 17 ]

Ik moet zeggen dat ik liever een C-Matic zou hebben dan zo’n nare 3 traps automaat

Oh, en hoeveel versnellingen heeft een C-Matic ook weer? En wat is er naar aan een ZF-3-bak wat niet naar is aan een C-Matic?

Hoe dan ook, met het gestelde budget kun je allerlei matige tot redelijke Pallassen en GTI’s bekijken, maar een uitzonderlijk goede en mooie 22 TRS of 20 RE is dan misschien wel een betere optie. Die kosten namelijk drie keer niks, omdat bijna niemand ze wil. Het is me een raadsel waarom, want deze uitvoeringen zijn echt niet ondergemotoriseerd en hebben een behoorlijk complete uitrusting. Zo weet ik in Hulshout, België een plaat van een 22 TRS te staan met 80.000 km, te koop bij de Citroën-dealer die hem ooit nieuw heeft geleverd. 2.500 euro. Komen natuurlijk nog wel BPM en RDW-kosten bij, plus APK. Maar voor minder dan 3.500 euro moet je klaar zijn.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
engbokho
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 973
Geregistreerd: 09-03-2005

- Traction Avant 11BL
Gepost: 23 december 2005 09:58 AM
  [ # 18 ]

Met het genoemde budget moet je(zeker bij een particulier)een heel goede serie 1 CX 2000,Reflex of Athena kunnen kopen die en een goede techniek en nauwelijks roest heeft. Er zijn heel veel CX-en te koop in NL dus neem je tijd!

Hier nog wat url’s van bedrijven:
 
 
 
 
 

Via particulieren in frankrijk:
 

succes

Profiel  
 
NewYor
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 86
Geregistreerd: 19-04-2005

Gepost: 24 december 2005 12:28 AM
  [ # 19 ]

Leuk jongens, maar dit topic is inmiddels een beetje oud Smile Ik rij al een paar maanden in mijn cx 2000 pallas ‘76. Very Happy

Profiel  
 
engbokho
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 973
Geregistreerd: 09-03-2005

- Traction Avant 11BL
Gepost: 24 december 2005 01:08 AM
  [ # 20 ]

Surprisedops: Euh was nog niet helemaal wakker ofzo… Surprisedops:

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook