3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
nieuwe C5
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 10 augustus 2004 04:18 PM
  [ # 31 ]

Het heette toen al garage Lavrijsen met Dhr. Lavrijsen ook als eigenaar, waarschijnlijk dezelfde man die destijds de bedrijfsleider was. Ik heb verder geen ervaringen met Van de Berg. Maar net als de garage in Bergeijk dus, kan je in Hapert gewoon binnenlopen.

Ik denk dat ik zowiezo maar weer over ga stappen naar wat kleinere Citroën garages. Ik begin alweer wat slechte ervaringen te krijgen met de grotere, vooral die in Nijmegen waar ik nu woon. In Cuyk zit een, voorzover ik nu weet, vrij goede, kleine garage waar je inderdaad gewoon binnen kan lopen als er iets mis is, zelfs op zaterdag als er geen monteur aanwezig is maar alleen verkopers en een bedrijfsleider kan je langs komen voor kleine dingetjes, geweldig.

Ik neem aan dat ik (wij) niet de enigen zijn die negatieve ervaringen hebben met grotere dealers. Ze doen een beetje arrogant naar de klant, ten minste zodra deze zijn auto besteld en afgehaald heeft, daarvoor niet.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
breakie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 10 augustus 2004 06:32 PM
  [ # 32 ]

Ja Bas dat klopt ik heb ook slechte ervaringen met Citroendealers in een grote stad zoals Eindhoven,Tilburg en Helmond.
Daarbij is het uurloon op de dorpen ook een stuk lager en de service veel beter zoals je al schrijft als ze kunnen 7 dagen per week.

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 11 augustus 2004 12:51 AM
  [ # 33 ]

‘t lijkt er een beetje op dat dealerbedrijven soms gebukt gaan onder het succes van een populair merk…

zoiets heb ik een aantal geleden meegemaakt bij de lokale Peugeotdealer, die gewoon TEVEEL klanten had…

met als gevolg dat zaken die naast het normale onderhoud gedaan dienen te worden, even snel werden afgeraffeld…

(of je moet het normaal vinden om 5 keer terug te moeten voordat een CD-wisselaar goed werkend in de kont van een 206 GTI zit…)

vooralsnog heb ik goede ervaringen met m’n Citroendealer Smile

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook