Idd.omkatten dus,maar ik wilde mij nog een klein beetje diplomatiek uitdrukken.

























Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
daan schreef:Trouwens de combi dieselblok en bouwjaar gaat ook niet kloppen dit komt namelijk niet in hun systeem voor en dat zal hun al aan het twijfelen moeten brengen!!
De registratie geeft aan een CX 2500 (M25/629) diesel en die bestond toch gewoon in 1979? Ik blijf bij mijn statement
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Eigenlijk moet je daar wel van afwijken want in een serie 2 hoort een M25/648 of een M25/660 te liggen.En deze combi met een serie 1 bestaat dus niet!!Dat zou betekenen dat hij 2 dingen zou hebben gedaan chassisnummer over gezet plus motorcode dat is wel erg veel van het goede denk ik dan.
Trouwens hoe langer ik er over nadenk hou vreemder het wordt allemaal!!
629 is toch de gewone diesel zonder turbo? Ook in s2.
Neemt niet weg dat het niet klopt deze auto, tenzij een serie 1 omgebouwd is naar serie 2.
Lijkt me erg veel werk, maar het kan.
Ik denk eerder dat het een huwelijk tussen twee verschillende generaties is.
Echt legaal is dat denk ik niet, maar als het nummer netjes overgezet is geloof ik best dat je er mee door de apk komt
Wie voelt zich geroepen om te kijken hoe het zit?
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
















Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Het kan zijn dat deze auto gewoon is aangeboden bij de RDW, maar wat me waarschijnlijker lijkt is dat er een ‘sloper’ is aangeboden voor een kenteken, en dat dat kenteken daarna op deze auto gekomen is. I’m with Daan: omgekat. Maar na import.
Gr M
629 is toch de gewone diesel zonder turbo? Ook in s2
is alleen in serie 1 geleverd in een serie 2 heet deze M25/660
I’m with Martijn. De APK datum is 9 mei 2014 en dat zou dan op 9 mei 2012 uitkomen. 6 dagen later als eerste toelating NL.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Ik weet het al , hij heeft er twee tegelijk ingevoerd.
En was toen zo blij met zijn kentekens dat hij per ongeluk de verkeerde platen op deze auto heeft geschroefd
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




Totaal aantal Berichten: 234
Geregistreerd: 14-06-2011
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
Jullie snappen er ook echt helemaal niets van, die man heet in werkelijkheid Michael J. Fox.

























Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
erikkuiper schreef:629 is toch de gewone diesel zonder turbo? Ook in s2.
Neemt niet weg dat het niet klopt deze auto, tenzij een serie 1 omgebouwd is naar serie 2.
Lijkt me erg veel werk, maar het kan.
Ik denk eerder dat het een huwelijk tussen twee verschillende generaties is.
Echt legaal is dat denk ik niet, maar als het nummer netjes overgezet is geloof ik best dat je er mee door de apk komtWie voelt zich geroepen om te kijken hoe het zit?
Daar is hier (en in LCER, naar aanleiding daarvan) al het nodige over geschreven. Het moet in hoofdzaak het voertuig zijn (blijven) waartoe het kenteken behoort. Daarvan is hier sowieso geen sprake…
Dit ding is gewoon omgekat.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Tja, we kunnen er lang of kort over praten,
maar een 25 TRD / serie 2 uit 1979 en belastingvrij,
is natuurlijk nooit zuivere koffie.
Waarom zou iemand dat willen kopen?
JW























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
‘83er Limo met turbo2 motor! Zou best eens een aardig bakkie kunnen zijn, uiteraard niet voor de purist…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa


























Totaal aantal Berichten: 7616
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
En GTI leer er in - inderdaad niet voor de purist.
T lijkt een turbo 1 motor, of een t2 zonder intercooler, waardoor je ook niet die 120 pk redt. Verder een prima idee
CX GTi Turbo 2 - All Black